یارانه نقدی | واریز یارانه نقدی | پرداخت یارانه نقدی

آغاز مرحله دوم هوشمندسازی یارانه آرد و نان | خداحافظی با یارانه نقدی

فرماندار رشت گفت: در مرحله دوم هوشمندسازی یارانه آرد و نان کمک هزینه نانوایان به ۲ برابر افزایش می‌یابد.

آغاز مرحله دوم هوشمندسازی یارانه آرد و نان | خداحافظی با یارانه نقدی

جزئیات یارانه نقدی اعلام خواهد شد. یارانه معیشتی به همه ایرانی ها برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. یارانه نقدی در سال جدید افزایش می یابد. یارانه نقدی بیش از بیست میلیون نفر دی ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. کالابرگ جایگزین یارانه نقدی خواهد شد.ر

آغاز مرحله دوم هوشمندسازی یارانه آرد و نان 

حمیدرضا امام پناهی، فرماندار رشت در جلسه هماهنگی آغاز مرحله دوم هوشمند سازی یارانه آرد و نان گفت: با اجرای مرحله دوم، اختصاص منابع یارانه‌ای نان به سمت بهینه سازی و استفاده درست پیش خواهد رفت.

او در این جلسه هماهنگی که امروز با حضور متصدیان واحد‌های نانوایی شهرستان رشت در سالن اجتماعات مخابرات استان برگزار شد؛ افزود: طرح هوشمندسازی یارانه نان ملی بوده و به تدریج در تمام کشور به اجرا گذاشته خواهد شد.

به گفته فرماندار رشت، با اجرای مرحله دوم نانینو، ضمن شفاف‌سازی در پخت و عرضه و همچنین حفظ حقوق متقابل تولید کننده و مصرف کننده نان؛ از یارانه اختصاص یافته، بهینه و درست استفاده خواهد شد.

امام پناهی گفت: با هوشمندسازی در اختصاص یارانه نان و ملاک قرار دادن دستگاه کارتخوان نانوایی‌ها در گزارش عملکرد پخت و فروش واحد‌های خبازی، نانوا معادل نانی که عرضه می‌کند؛ آرد دریافت خواهد کرد.

او تصریح کرد: دولت با هدف جبران افزایش هزینه نانوایی‌ها مانند دستمزد، بیمه، اجاره محل و هزینه‌های حمل و نقل، مشوق پرداختی به نانوایی‌ها را از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد و بر اساس تعداد قرص‌های نان فروخته شده در پایان روز کاری افزایش داده است.

فرماندار رشت رضایت مردم از کیفیت و استفاده صحیح از یارانه نان را ۲ اولویت مهم در طرح هوشمند سازی اعلام کرد و گفت: تراکنش متعارف و موافق با تولید نان، نظر مردم درباره عملکرد واحد‌ها و نظر بازرسان دستگاه‌های متولی، ۳ مولفه ارزشیابی واحد‌های خبازی خواهد بود.

حمیدرضا امام پناهی، فرماندار رشت

در این مرحله محدودیت سهمیه آرد هر نانوایی برداشته می‌شود و هر نانوایی هر میزان آردی که تبدیل به نان کرده، می‌تواند به مردم بفروشد و به علاوه درصدی بیشتر، می‌تواند برای دوره بعد آرد یارانه‌ای دریافت کند.

یارانه نان حذف نخواهد شد و هیچگونه محدودیتی برای خرید مردم ایجاد نخواهد شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار