قیمت خودرو | قیمت خودرو در بازار | افزایش قیمت خودرو | قیمت خودرو و نرخ ارز

قیمت خودرو امروز 20 بهمن 1401 | افزایش دوباره قیمت خودرو

قیمت خودرو مانند روزهای گذشته، امروز نیز با نوسان همراه شد. درحالی که بعضی از خودروهای داخلی با ثبات قیمت همراه شدند، امروز پژو پارس اتومات ۱۲ میلیون افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت خودرو امروز 20 بهمن 1401 | افزایش دوباره قیمت خودرو

قیمت خودرو در ایران روزانه تغییر می کند. قیمت خودرو دو نرخی است. قیمت خودرو در بازار و کارخانه متفاوت است کارشناسان معتقدند، هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند. نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات خودرو مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد. پس چرا برخی محصولات خودرویی در حال کاهش قیمت هستند؟ قیمت خودرو صفر داخلی امروز پنجشنبه، 20 بهمن 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو امروز 20 بهمن 1401

قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه، 20 بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است و ثبات نسبی دلار در این روزها کمکی به ثبات قیمتی بازار خودرو نکرده است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد. اما قیمت این خودرو مجددا به کانال قبلی بازگشت. البته به نظر می‌رسد پراید آماده بازگشت به کانال ۳۰۰ میلیون تومانی خود است. چراکه امروز صبح این خودرو به قیمت ۲۹۸ میلیون تومان رسید.

پراید 131 نیز امروز در نرخ ۲۸۶ میلیون تومان به بازار کشور عرضه می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار