قیمت خودرو | قیمت خودرو در بازار | افزایش قیمت خودرو | قیمت خودرو و نرخ ارز

قیمت خودرو در بازار امروز یکشنبه 16 بهمن 1401 | تغییر ساعتی قیمت‌ خودرو در بازار

با توجه به بازار پرنوسان این روزهای خودرو، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر داخلی در روز یکشنبه 16 بهمن 1401 مطلع شوید.

قیمت خودرو در بازار امروز یکشنبه 16 بهمن 1401 |  تغییر ساعتی قیمت‌ خودرو در بازار

قیمت خودرو در ایران روزانه تغییر می کند. قیمت خودرو دو نرخی است. قیمت خودرو در بازار و کارخانه متفاوت است کارشناسان معتقدند، هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند. نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات خودرو مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد. پس چرا برخی محصولات خودرویی در حال کاهش قیمت هستند؟ قیمت خودرو صفر داخلی امروز یکشنبه، 16 بهمن 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در بازار امروز یکشنبه 16 بهمن 1401

در میان مدل‌های پژو، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۵ میلیون تومان افزایش داشته و ۵۰۵ میلیون تومان شده است.

در این میان، پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ به ۷۱۵ میلیون تومان رسیده و این در شرایطی است که این خودرو یک هفته قبل ۲۵ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

اما پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نسبت به یک هفته قبل ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و هم‌اکنون در بازار ۵۸۵ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین پژو۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱۵ میلیون تومان گران شده و به ۴۹۵ میلیون تومان رسیده است. پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ نیز ۱۰ میلیون تومان گران شده و در بازار ۶۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که در طول یک هفته گذشته تیبا صندوقدار SX بنزینی مدل ۱۴۰۲ در حدود ۲ میلیون تومان ارزان شده و ۳۰۸ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. تیبا هاچ‌بک EX نیز ۳ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و در بازار به قیمت ۳۱۲ میلیون تومان فروش رفت.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار