قیمت پژو 206 | قیمت پژو 206 امروز | قیمت پژو 206 چقدر شد؟

قیمت پژو 206 امروز | قیمت پژو 206 شنبه 15 بهمن ماه 1401 | قیمت پژو 206 چقدر شد؟

قیمت پژو 206 در بازار خودرو شنبه 15 بهمن ماه اعلام شد.

قیمت پژو 206 امروز | قیمت پژو 206 شنبه 15 بهمن ماه 1401 | قیمت پژو 206 چقدر شد؟

قیمت پژو 206 در روزهای اخیر، افزایش زیادی داشت. قیمت پژو 206 در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو 206  در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو 206 و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود. قیمت پژو 206 در بازار خودرو شنبه 15 بهمن ماه اعلام شد.

قیمت پژو 206 قیمت 206 شنبه 15 بهمن ماه 1401

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر با هفت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته همراه شد و حالا 460 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ سه سقف شیشه ای این مدل پژو هشت میلیون تومان گران شد و در بازار کشور در نرخ 500 میلیون تومان به بازار عرضه شد.

پژو ۲۰۷ دنده ای هم که روزها با افزایش قیمت همراه شده بود، حال در مرز 600 میلیون قرار گرفته است. این خودرو امروز ۱۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد و به قیمت 590 میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای نیز به 635 میلیون رسید این در حالی است که قیمت 207 اتومات سقف شیشه ای به 755 میلیون رسیده است.

قیمت پژو 206 قیمت سایر خودروها

بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک ، خودروهای داخلی و چینی که در روزهای اخیر با افزایش قیمت در اکثر مدل‌ها همراه شده بودند، امروز هم هم‎چنان با ادامه روند افزایش قیمت مواجه بوده‌اند.

در بازار خودروهای چینی قیمت جک S۵ یکی از مجبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند چینی به ۱ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. چری آریزو ۵ IE حوالی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود و قیمت ام وی ام X۲۲ نیز به ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو هایما S۷ توربو ‌پلاس که در هفته اخیر بیشترین رشد قیمت بازار را به خود اختصاص داده است حوالی ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت پژو 206 از محسوس‌ترین نوسانات قیمتی خودروهای داخلی می‌توان به قیمت کوییک که درحال حاضر جایگزین پراید شده است، اشاره کرد که در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و امروز وارد کانال جدیدی شده است. خودرو شاهین در رده خودروهایی قرار دارد که هفته‌های گذشته به دفعات، رشد قیمت را تجربه کرده بود و از مرز نیم میلیارد عبور کرد و در هفته جاری قیمت آن به ۵۱۰ میلیون تومان رسید. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای که در روزهای گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد، امروز نیز با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور شامل افزایش قیمت شد و پژو۲۰۷ سقف شیشه اتوماتیک نیز امروز در محدوده ۷۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. در ادامه، قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را مشاهده می‌کنید.

قیمت پژو 206 پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

ماه‌ها بود که قیمت خودرو ثبات نسبی پیدا کرده بود. اما از ماه گذشته و با سقف‌شکنی نرخ دلار بازار خودرو به روند پیشین خود ادامه نداد و قیمت‌ها با افزایش قابل توجهی همراه شدند. این افزایش قیمت همچنان نیز ادامه دارد.

قیمت پژو 206در این میان باید به سطح معاملات نیز توجه کرد. بازار خودرو از ابتدای سال در رکود به سر می‌برد. اما هم‌گام با افزایش قیمت‌ها ورق برگشت و بازار با رکود هشت‌ماهه خود خداحافظی کرد. اکنون سطح معاملات در خودروهای داخلی بالا رفته است. اما بازار خودروهای خارجی با انتشار خبر رسیدن خودروهای وارداتی به پشت مرزهای ایران در رکود فرو رفت.

کارشناسان و فعالان بازار خودرو معتقدند که بازار در روزهای آینده نیز به این روند خود ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد قیمت‌ها همچنان افزایشی بمانند

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار