قیمت گوشی آیفون

قیمت گوشی آیفون امروز | قیمت گوشی آیفون چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401 | قیمت گوشی آیفون چند؟

قیمت آیفون۱۳ پرومکس و انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند اپل، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

قیمت گوشی آیفون امروز | قیمت گوشی آیفون چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401 | قیمت گوشی آیفون چند؟

امروزه تلفن‌های همراه برند آیفون با مدل‌ها و ویژگی‌های مختلفی در بازار موجود است؛ آیفون امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفن‌هایش، بسیاری از افراد خواستار آن هستند. قیمت آیفون۱۳ پرومکس و انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند اپل، مورد توجه کاربران فضای مجازی است. در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند آیفون در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید.

آیفون 13 پرو مکس نسخه ۱۲۸ گیگابایت الان حدود ۶۵ میلیون فروخته می‌شود. قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایت آن که از نظر فروشنده‌های فروش بیشتری دارد، به حدود ۷۵ میلیون تومان رسیده و برخی فروشنده‌ها، نسخه یک ترابایت را کمی بیش از ۱۰۰ میلیون می‌فروشند.آیفون 11 نیز بعد سه سال از عرضه جهانی با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت نزدیک ۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و خرید گوشی آیفون SE نسخه 2022 می‌تواند ۲۶ میلیون تمام شود.

قیمت آیفونقیمت گوشی آیفون چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401

مدل                                                   قیمت

iPhone SE 2022 128+4                   بیست وشش میلیون تومان

iPhone 13 Pro Max 256+6             هفتاد و پنج میلیون تومان

iPhone 13 128+6                           سی و هفت میلیون تومان

iPhone 13 Pro 256+                      هفتاد و دو میلیون تومان

iPhone 13 ProMax 128+6               شصت و چهار میلیون و 500 هزار تومان

iPhone 11 128+4                              سی  میلیون تومان

iPhone 13 256+4                           چهل و پنج  میلیون و 200 هزار تومان

قیمت گوشی آیفونمحبوب‌ترین گوشی آیفون

گوشی موبایل اپل iPhone 13 CH دو سیم‌کارت

رم: چهار گیگابایت

فناوری صفحه‌نمایش: Super Retina XDR OLED

اندازه: ۶.۱ اینچ

شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G

حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت

نسخه سیستم عامل: iOS 15

گوشی موبایل iPhone 13 CH پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر iPhone 13 CH به پنل Super Retina مجهز شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد.

گوشی آیفونامکان شارژ بی‌سیم باتری در این گوشی وجود دارد. روکش سرامیکی صفحه‌نمایش این گوشی می‌تواند انقلابی در محافظت به‌پا کند. این گوشی ضدآب و ضد گردوخاک است. بدنه زیبا iPhone 13 CH در مقابل خط و خش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌راحتی روی آیفون ۱۳ تأثیر نمی‌گذارد، راحت باشد. علاوه بر این لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند.

تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه پنج، نسخه ۱۵ از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه جدید A15 بهره می‌برد که دارای ۱۵ میلیارد ترانزیستور است که دارای کنترل گرمای مطلوبی بوده که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند.

به گفته خود شرکت اپل این گوشی دارای سرعتی ۵۰ برابر نسخه ۱۲ خود است. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌تر آورده است و شما دارای حفظ باتری بالاتری هستید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار