رونالدو | کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو | نامزد رونالدو

حمله وحشتناک یک مدل عربستانی به جورجینا نامزد رونالدو | نامزد رونالدو خاک عربستان را ترک کرد؟

یک چهره مشهور و مدل اینستاگرامی در کشور عربستان، در مصاحبه‌ای به تندی از جورجینا رودریگس نامزد رونالدو صحبت تندی کرد.

حمله وحشتناک یک مدل عربستانی به جورجینا نامزد رونالدو | نامزد رونالدو خاک عربستان را ترک کرد؟

کریستیانو رونالدو از پر درآمد ترین بازیکنان فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو سابقه بازی در رئال مادرید را دارد. کریستیانو رونالدو بیشترین فالور در اینستاگرام را دارد. کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده است و به زودی ازدواج می کنند. کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست.

رونالدو

حمله وحشتناک یک مدل عربستانی به جورجینا نامزد رونالدو

امل الانصاری مدل و بلاگری مشهور و اهل کشور عربستان است که این روزها برای انتشار چند تصویر به شدن مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی از کاربران فضای مجازی این مدل عربستانی را متهم به تقلید از جورجینا رودریگس کرده اند.

این چهره مشهور با مصاحبه‌ای در این خصوص تایید کرد که به دنبال تقلید از نامزد کریستیانو رونالدو نبوده و همیشه از این مدل مو استفاده می‌کرده است، چرا که بسیار آسان است!

امل الانصاری با رد کردن این اتهام به طعنه از محبوبیت جورجینا به دلیل حضور کریستیانو در عربستان صحبت کرد و گفت: مگر جورجینا رودریگس چه شخصیت مهمی است که من بخواهم از او تقلید کنم؟ تمام کسانی که من را از قبل دنبال می‌کردند می‌دانند که من همیشه از این استایل‌ها استفاده می‌کرده‌ام.

حضور جورجینا رودریگس در عربستان باعث محبوبیت زیادی در بین جوانان این کشور شده است و سایر چهره‌های مشهور را به صحبت کردن درباره خانواده کریستیانو رونالدو واداشته است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار