سردار آزمون | تولد سردار آزمون | خانواده سردار آزمون | حاشیه سردار آزمون

قراداد سردار آزمون رکورد زد | سردار آزمون راهی فرانسه شد

باشگاه المپیک مارسی مذاکرات خود را با تیم آلمانی بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون ۲۸ ساله، مهاجم ملی پوش ایرانی آغاز کرده است.

قراداد سردار آزمون رکورد زد | سردار آزمون راهی فرانسه شد

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس است. سردار آزمون اصالتا ترکمن است. سردار آزمون به تازگی نامزد کرده است. سردار آزمون در پست مهاجم برای زنیت و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد. سردار آزمون در کنسرت مازیار فلاح یدر شهر دوسلدروف حضور پیدا کرد.

قراداد سردار آزمون رکورد زد

سردار آزمون

طبق گزارش فابریزیو رومانو، باشگاه المپیک مارسی مذاکرات خود را با تیم آلمانی بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون ۲۸ ساله، مهاجم ملی پوش ایرانی آغاز کرده است. پس از جدایی لوئیستریکرز سوارز (۲۵) و انتقال او به آلمریا و بامبا دینگ (۲۲) به لوریان، مارسی به یک مهاجم نیاز دارد.

 مارسی در حال رقابت برای جذب ترم موفی از لوریان با یک قرارداد دائم بود، اما مهاجم نیجریه ای با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی به نیس خواهد پیوست.  گزارش ها حاکی از آن است که مارسی در حال مذاکره بر سر جذب ویتینیا، بازیکن جوان پرتغالی هم بود، اما براگا از قیمت درخواستی ۳۰ میلیون یورویی خود کوتاه نیامد.  به نظر می رسد پابلو لونگوریا رئیس مارسی و خاویر ریبالتا مدیر ورزشی گزینه ارزان تری به نام سردار آزمون پیدا کرده اند.

 به گفته لوئیک تانزی، خبرنگار اکیپ، آزمون قبلا برای پیوستن به این باشگاه چراغ سبز نشان داده است.  مذاکرات با تیم نهم بوندسلیگا بر سر قراردادی که مبلغ انتقال آن به زیر ۱۰ میلیون یورو می‌رسد، ادامه دارد.  آزمون یک سال پیش از تیم روسی زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن پیوست. در این فصل، ملی پوش ایرانی با ۶۸ بازی ملی نتوانست با تیم تحت هدایت ژابی آلونسو به گل برسد.  طبق گزارش ها، آزمون سال گذشته به رقیب سرسخت مارسی یعنی لیون نزدیک بود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار