قیمت پژو 206 | قیمت پژو 206 امروز | قیمت پژو 206 چقدر شد؟

قیمت پژو 206 امروز | قیمت پژو 206 سه شنبه 27 دی ماه 1401 | قیمت پژو 206 چقدر شد؟

قیمت پژو 206 در بازار خودرو سه شنبه 27 دی ماه اعلام شد.

قیمت پژو 206 امروز | قیمت پژو 206 سه شنبه 27 دی ماه 1401 | قیمت پژو 206 چقدر شد؟

قیمت پژو 206 در روزهای اخیر، افزایش زیادی داشت. قیمت پژو 206 در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو 206  در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو 206 و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود. قیمت پژو 206 در بازار خودرو سه شنبه 27 دی ماه اعلام شد.

قیمت 206 خودروقیمت 206 سه شنبه 27 دی ماه 1401

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر با هفت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته همراه شد و حالا ۳۷۶ میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو هشت میلیون تومان گران شد و در بازار کشور در نرخ ۴۱۳ میلیون تومان به بازار عرضه شد.

پژو ۲۰۷ اتومات هم که روزها با افزایش قیمت همراه شده بود، حال در مرز ۷۰۰ میلیون قرار گرفته است. این خودرو امروز ۱۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد و به قیمت ۶۹۰ میلیون تومان رسید.

قیمت 206 خودروقیمت سایر خودروها

قیمت خودرو صفر داخلی روز سه شنبه 27 دی ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو همچنان افزایشی است. قیمت خودرو هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد. اما اکنون که در بازار دلار ثبات نسبی نیز حاکم شده است، خودرو به روند صعودی خود ادامه می‌دهد به طوری که امروز هیچ‌کدام از خودروهای داخلی پرطرفدار در بازار با کاهش یا ثبات قیمت همراه نبود و تمام این خودروها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شدند.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ قیمت پراید با ثبات نسبی همراه شده بود. اما برخلاف آن ماه‌ها، با سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد.

حال پراید ۱۱۱ با چهار میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته در قیمت ۲۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز امروز سه میلیون تومان گران شد و به نرخ ۲۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز با هشت میلیون تومان افزایش قیمت همراه شد. این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

پژو پارس اتوماتیک که ماه گذشته در قیمت ۵۰۰ میلیون تومان ثابت مانده بود، حالا ۱۰ میلیون تومان نسبت به دیروز افزایش را تجربه کرد و در قیمت ۵۴۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک هم که در روزهای گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، امروز هم با افزایش ۱۲ میلیون تومانی نسبت به دیرو به نرخ ۶۶۳ میلیون تومان رسید.

قیمت 206 خودروقیمت خودروهای پرطرفدار

در این میان، به گفته فعالان بازار خودرو برخی از خودروها بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند. اما این خودروها در چه بازه قیمتی قرار دارند؟

تیبا هاچ‌بک پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز شش میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در محدوده ۲۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر با هفت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته همراه شد و حالا ۳۷۶ میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو هشت میلیون تومان گران شد و در بازار کشور در نرخ ۴۱۳ میلیون تومان به بازار عرضه شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

ماه‌ها بود که قیمت خودرو ثبات نسبی پیدا کرده بود. اما از ماه گذشته و با سقف‌شکنی نرخ دلار بازار خودرو به روند پیشین خود ادامه نداد و قیمت‌ها با افزایش قابل توجهی همراه شدند. این افزایش قیمت همچنان نیز ادامه دارد.

در این میان باید به سطح معاملات نیز توجه کرد. بازار خودرو از ابتدای سال در رکود به سر می‌برد. اما هم‌گام با افزایش قیمت‌ها ورق برگشت و بازار با رکود هشت‌ماهه خود خداحافظی کرد. اکنون سطح معاملات در خودروهای داخلی بالا رفته است. اما بازار خودروهای خارجی با انتشار خبر رسیدن خودروهای وارداتی به پشت مرزهای ایران در رکود فرو رفت.

کارشناسان و فعالان بازار خودرو معتقدند که بازار در روزهای آینده نیز به این روند خود ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد قیمت‌ها همچنان افزایشی بمانند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار