تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس چهارشنبه | تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 28 دی ماه | آیا چهارشنبه مدارس تعطیل است؟

آخرین خبر از تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 28 دی منتشر شد.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 28 دی ماه | آیا چهارشنبه مدارس تعطیل است؟

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. تعطیلی مدارس چهارشنبه 28 دی اعلام شد. تعطیلی مدارس تهران تا اخر هفته گذشته به دلیل آلودگی و افزایش آلاینده ها اعلام شده بود. استان های فارس گیلان و گلستان و خراسان رضوی به دلیل شدت سرما و برودت امروز تعطیل شد. 

به نقل از رسانه‌ها مدارس برخی استان‌ها به دنبال افزایش سرما تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری برقرار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد:

مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد: مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون غیرحضوری خواهد بود. 

استان البرز:

تمام مقاطع تحصیلی استان روز سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری است و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود. کارمندان هم به حالت عادی خود بازگشتند و تمام اداره‌های البرز فعال است.

استان همدان:

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان همدان فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.

استان کردستان:

مدارس ابتدایی شش شهرستان استان کردستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری غیرحضوری شد.

استان بوشهر:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به استقرار سامانه بارشی در استان گفت: فعالیت مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر فردا غیرحضوری است.

استان تهران :

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران در روز سه شنبه غیرحضوری شد.
میانگین کیفیت هوای تهران هم‌اکنون ۱۷۲ است و در شرایط ناسالم قرار دارد.

استان سمنان:

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان، فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد. همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

استان خراسان رضوی:

براساس مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به دلیل تداوم ناترازی انرژی، دورکاری فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها برای روز سه شنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه تمدید شد. گفتنی است مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی نیز تاپایان هفته تعطیل است و تمامی امتحانات لغو شده است.

استان خراسان جنوبی:

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه خبر داد.

استان گلستان:

براساس اعلام استانداری گلستان، تا پایان هفته آغاز ساعت کاری ادارات در استان گلستان از ساعت ۹ صبح خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.

استان فارس:

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.

با توجه به برودت هوا تعطیلی فردا نیر متعاقبا اعلام می گردد....

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار