احمدرضا عابدزاده

عابدزاده خطاب به علی دایی: دایی یک سوزن به خودش بزند یک جوالدوز به چشم مردم!

احمدرضا عابدزاده، سنگربان اسبق تیم ملی و پرسپولیس اعتقاد داشت برای پرسپولیس جوانی و سلامتی‌اش را گذاشته ولی قصد دارند او را تحقیر کنند.

عابدزاده خطاب به علی دایی: دایی یک سوزن به خودش بزند یک جوالدوز به چشم مردم!

احمدرضا عابدزاده در اواخر سال ۱۳۸۸ به دنبال حقوق خود از باشگاه پرسپولیس بود و در حالی که پرسپولیس با علی دایی هدایت می‌شد و حبیب کاشانی نیز سرپرست موقت باشگاه بود، او با این دو نفر زاویه داشت. عابدزاده برای مدتی که مربی دروازه‌بان‌های سرخ‌پوشان بود به دنبال پول خود بود.

عابدزاده در همین خصوص به خبرورزشی گفت: دایی در مصاحبه گفته عابدزاده از روی سکوها تمرین را تماشا کند و به من یادداشت بدهد و سرپرست باشگاه هم اعتقاد دارد عابدزاده باید این کار را انجام بدهد تا پولش را بگیرد. ولی خواستم بگویم مگر خودتان مرا اخراج نکردید، چرا حالا دارید اذیتم می‌کنید؟ مگر همین آقای دایی بابت چند ماه که در تیم ملی بود و تیم ملی نتایج خوبی کسب نکرد، همه حقوقش را از فدراسیون نگرفت.

وی افزود: اگر این‌جوری هست باید دایی هم در تمرینات تیم ملی که قطبی سرمربی آن است شرکت کند و یادداشت‌برداری کند. بهتر است یک سوزن به خودمان بزنیم بعد بخواهیم یک جوالدوز توی چشم دیگران کنیم. آقایان بدون در نظر گرفتن سن و سال و سابقه من را اخراج کردند و به جای پرداخت حقوقی که برایش سلامتی و جوانی‌ام را گذاشتم، با رفتار و حرف‌هایشان می‌خواهند مرا تحقیر کنند.

مصاحبه احمدرضا عابدزاده در تاریخ ۲۵ اسفند سال ۱۳۸۸ در خبرورزشی را مشاهده می‌کنید.

احمدرضا عابدزاده

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار