الناز شاکردوست | الناز شاکردوست بیوگرافی

تیپ عجیب الناز شاکردوست در کوهنوردی | رفتار زشت الناز شاکردوست در بین مردم

الناز شاکردوست عکسی از خودش در حال کوهنوردی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

تیپ عجیب الناز شاکردوست در کوهنوردی | رفتار زشت الناز شاکردوست در بین مردم

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. الناز شاکردوست فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. الناز شاکردوست همچنین فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان است. الناز شاکردوست ، عکس‌هایی تازه از خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد. در این تصاویر، الناز شاکردوست در موزه هنری مکزیک دیده می‌شود.

«تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده به عنوان آخرین فیلم جشنواره فجر برای اهالی رسانه و منتقدان در مرکز همایش‌های برج میلاد به نمایش درآمد و در نشست خبری آن هم پارسا پیروزفر از چهره‌های غایب بود.در این فیلم الناز شاکردوست که فیلم «ابلق» را هم در جشنواره داشت، نقش دختری شمالی را بازی می‌کند و درباره چگونگی مراحل رسیدن به نقش‌های متفاوتی که در دو سال اخیر در آن‌ها حضور داشته، بیان کرد: تکنیک در رسیدن به نقش‌ها به کمک من می‌آید، اما از جایی به بعد همه تکنیک‌ها را فراموش خواهی کرد و با زندگی کردن با نقش این فرایند صورت می‌گیرد.او که در فیلم دیگرش هم با نرگس آبیار همکاری کرده، در پاسخ به اینکه آیا کارکردنش با کارگردان‌های زن عامدانه است؟ گفت: من به کارگردان‌هاجنسیتی نگاه نمی‌کنم و بیشتر برایم وجه انسانی نقش مهم است، اما به هر حال زمانی که زن‌ها کنار هم قرار می‌گیرند و از هم حمایت می‌کنند، نتیجه کار بسیار شگفت‌انگیز می‌شود.

الناز شاکردوست درباره حضورش در آثار تجاری توضیح داد: به نظر من این موضوع اتفاق بدی نیست که بازیگر در فیلم‌های تجاری که لودگی ندارد بتواند مخاطبانی را با خود همراه کند تا به خاطر او به تماشای سینمای هنری بنشیند. من با چنین انتخاب‌هایی تجاربی را با خودم به سینمای جدی‌تر می‌آورم.

الناز شاکردوست همچنین با اشاره به سختی ساخت این فیلم افزود: ما در زمستان و در سی و پنج جلسه این فیلم را کار کردیم و دلم می‌خواهد بگویم شرایط این فیلم شرایط معمولی نبوده و امیدوارم از این کارحمایت کنید.

همچنین هوتن شکیبا از دیگر بازیگران فیلم درباره بازی در نقش‌های جدی گفت: من حضور در ژانر کمدی را دوست دارم، اما هدف من قبول کردن نقش‌هایی است که برایم چالش به همراه داشته باشد و ژانر فیلم برایم اهمیتی ندارد.

الناز شاکردوست

سیمرغ الناز شاکر دوست

او درباره شانس دریافت سیمرغ در این دوره جشنواره گفت: سیمرغ گرفتن برایم ارزشمند است، اما بازی‌های خوب در این دوره از جشنواره زیاد است. امیدوارم فضا و محیط جشنواره همواره به صورت سلامت برقرار باشد و بتوان به راحتی و آرامش کار کرد.آیدا پناهنده هم که به دلیل حضور فیلمش در جشنواره‌های خارجی در بخش کارگردانی و بهترین فیلم داوری نخواهد شد، دراین باره گفت: من یاد گرفتم که در فیلم خودم را به رخ نکشم و از رخشان بنی‌اعتماد یاد گرفتم که آنسوی دوربین مسائل دیگری هم وجود دارد.او درباره وجود رگه‌های سورئالیسی و جادوگر بودن شخصیت «تی‌تی» توضیح داد: «تی‌تی» برای من شبیه قدیسی بود که به دلیل گذشته کولی‌وارش به جهان واقعی‌تری نسبت به ما رسیده بود. جادوگر واژه درستی نیست، چیزی که می‌توانم بگویم این است که برای من «تی‌تی» یک شبه قدیس بود.پناهنده همچنین گفت: امیدوارم بتوانم شرافتم را نسبت به سینما حفظ کنم. این آخرین فیلم من در شمال ایران است و می‌خواهم از مردم این خطه تشکر کنم. امیدوارم که فیلم‌های من را دوست داشته باشید.لباس های گران قیمت و لاکچری الناز شاکردوست و خواهرش در مهمانی! 

الناز شاکر دوست بازیگر سینما، با انتشار تصاویری جالب از گربه خانگی‌اش نوشت:

از اونجاییکه جناب گردو صبح ها که بیدار میشم این مکان رو برای خواب شون در نظر گرفتند، مجبور شدم برای مسواک زدن از یک لیوان آب استفاده کنم و دیدم چقدر ایده خوبی در صرفه جویی آب هست، شما هم لطفاً امتحان کنید .چرا که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.

الناز شاکردوست

 

خانواده الناز شاکردوست

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار می باشد ، یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد.

رتبه کنکور الناز شاکردوست

بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد

شروع بازیگری

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواندبعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم گل یخ دعوت شدبه این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت

شهرت

بعد از اولین تجربه موفق شد سال 1383 در 4 فیلم سینمایی پشت سر هم بازی کند.اما چهره اش ابتدا از فیلم عروس فراری سال 84 شناخته شد سپس بازی در قاعده بازی ، اتوبوس شب ، کیش و مات و دو خواهر او را حسابی به اوج شهرت رساند

بدون تجربه تلویزیونی

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام قلب یخی 1 و 2 و رالی ایرانی را دارد.

الناز شاکردوست

ورزش مورد علاقه

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند ، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار