جام‌جهانی|فینال جام‌جهانی

سرنوشت مسی بعد از فینال | پیشنهاد جدید آقای فوتبال

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد جدیدی به لیونل مسی ارائه کرده و امیدوارند او برای فصل سوم هم در فرانسه بماند.

سرنوشت مسی بعد از فینال | پیشنهاد جدید آقای فوتبال

 لیونل مسی آنقدر درگیر مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده که اصلاً به آینده باشگاهی‌اش فکر نکرده و مشخص نیست فصل آینده در پاریس می‌ماند یا خیر.

فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل‌وانتقالات مدعی شد، لیونل مسی پیشنهاد جدیدی از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد فصل سوم دریافت کرده که امیدوار هستند او را برای ماندن وسوسه کند. شایعات بسیاری پیرامون مسی منتشر شد و حتی برخی رسانه‌ها ادعا کردند او ممکن است در پایان فصل راهی اینترمیامی آمریکا شود. حتی خبرهایی هم مبنی بر بازگشت او به بارسلونا بر سر زبان‌ها افتاد و مشخصاً هواداران و مدیران باشگاه کاتالونیایی دوست دارند او برگردد.

با این حال مسی گفته که از زندگی در پاریس راضی است و این می‌تواند یک امتیاز مثبت برای صدرنشین لیگ ۱ فرانسه باشد تا قرارداد فوق‌ستاره فرانسوی را برای یک فصل دیگر هم تمدید کند. مسی دست‌کم تا ابتدای سال ۲۰۲۳ هیچ تصمیمی برای آینده باشگاهی‌اش نخواهد گرفت.

مسی تابستان سال ۲۰۲۱ از بارسلونا جدا شد و با چشمانی اشکبار به فرانسه رفت تا پیراهن پی‌اس‌جی را برتن کند. او در ۵۳ بازی تا پیش از جام‌جهانی ۲۰۲۲ برای پاریسی‌ها ۲۳ گل به ثمر رساند. در فصل جاری لیگ فرانسه، مسی موفق شده ۷ گل در ۱۳ بازی بزند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار