وام فوری | وام فوری بانکی

وام فوری10 میلیونی بلاعوض دولت به حساب سرپرستان خانوار | واریزی جدید دولت امشب به حساب این افراد

در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود

وام فوری10 میلیونی بلاعوض دولت به حساب سرپرستان خانوار | واریزی جدید دولت امشب به حساب این افراد

وام فوری دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد

در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود

 

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند.

 در حال حاضر ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

علاوه بر این تسهیلات این صندوق در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود، در پنج ماهه سال جاری هم بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۷۸۴۰ فقره وام پرداخت شده است.

بنا بر گفته حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از ابتدای سال، ۴۹ تفاهم نامه هم افزایی با مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه با سپرده گذاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جهت پرداخت تسهیلات به نیازمندان منعقد شده است

نرجس خاتون اسعدی خلیلی سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی درمورد افراد تحت پوشش این سازمان گفت: درمجموع ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ خانوارشناسایی و تحت پوشش این دفتر ‌‌‌قرارگرفتند که سرپرست آنان، زنانی هستند که همسرشان فوت شده یا طلاق گرفته اند و یا اینکه همسر آنها زندانی، معتاد و یا مفقودالاثر هستند. همچنین در این گروه تحت پوشش، دخترانی خود سرپرست خانوار هستند نیز ‌وجود دارد.

وی در ادامه افزود: دسته ای دیگراز گروه‌ تحت پوشش، خانواده‌های دارای چند‌قلو زیر شش سال نیز هستند که به آنان نیزخدمات ارائه می گردد که در کل تعداد زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های دارای چند قلو که تحت پوشش سازمان هستند ۲۶۴ هزار می باشد.

ایشان در مورد میزان ورود و خروج زنان از‌ چرخه حمایت این سازمان گفت: در سال گذشته حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ زن توانمند و از چرخه حمایت این سازمان خارج شده و ۱۲ هزار نفر نیز در انتظار دریافت خدمات حمایتی هستند.

اسعدی در مورد تسهیلات اعطایی بلاعوض به زنان سرپرست خانوار توضیح داد: زنان سرپرست خانوار در هر استان با توجه به میزان ظرفیت و پتانسیل های موجود و از طریق آموزش هایی که توسط سازمان فنی حرفه ای خواهند دید مدرک دریافت نموده و کاندیدای دریافت سرمایه کار شده که از سوی دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی مبلغ مورد نیاز به صورت بلاعوض به آنان داده خواهد شد. میزان مبلغ اعطایی براساس پیشنهاد ما 50 میلیون تومان بوده و با توجه به اینکه یکی از اهداف ما رفع دغدغه ضامن برای زنان سرپرست خانواراست، درسال جاری خانم خزعلی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری نیاز به ایجاد صندوق ضمانت تسیلات زنان سرپرست خانوار را ‌مطرح نمده و دراین خصوص اقدامتی تاکنون انجام شده است. در نهایت باید گفت زنان سرپرست خانوار برای دریافت وام خود اشتغالی نیاز به ضامن ندارند.

 

سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی درخصوص مسکن زنان سرپرست خانوار خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی ستادی با عنوان مسکن دارد. دفتر توانمندسازی خانواده نیزجهت بهره مندی، رفع نیاز و توانمند سازی گروه‌های ‌هدف در نظر  دارد برای خانوارهای که فاقد مسکن هستند کمکی به عنوان ودیعه مسکن اعطا کند. پیشنهاد ما برای سال 1401 مبلغ 100 میلیون تومان است اما هنوز به تصویب نرسیده و با این پیشنهاد موافق نشده و باید گفت درحال حاضر میزان اعتبار برای ودیعه مسکن تاسقف 20 میلیون تومان است.

ایشان در خصوص عمده فعالیت های دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی گفت: فعالیت های این دفتر شامل پرداخت مستمری و اموزش های شغلی و سرمایه کار و همچنین برقراری بیمه زنان در شهر و روستا و بخشی هم به صورت اعطای وام از قبیل کمک هزینه ودیعه مسکن می باشد.

وام فوری

آنچه در مورد این خبر درخور توجه است، بسیاری از وعده های قبلی هنوز‌عملی نشده و افراد تحت پوشش این سازمان با مشکلات فراوانی ازجمله دریافت وام مواجه هستند. حال باید دید با اظهار نظر جدید سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی، این وعده ها و کمک های مالی به صورت تسهیلات خود اشتغالی به مبلغ 50 میلیون تومان و کمک هزینه ودیعه مسکن به مبلغ 100 میلیون تومان که فقط در غالب پیشنهاد ارائه شده عملی و میسر خواهد شد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار