جام جهانی ۲۰۲۲|

عکس| لطف بزرگ ایران به انگلیس حتی بعد از حذف از جام جهانی

در کنار رقابت برای قهرمانی و کلی عنوان فردی و تیمی دیگر، فرانسه و آرژانتین در فینال فردا سر عنوان بهترین خط حمله جام نیز دوئل خواهند کرد.

عکس| لطف بزرگ ایران به انگلیس حتی بعد از حذف از جام جهانی

جام جهانی ۲۰۲۲ امروز و فردا با برگزاری بازی‌های رده بندی و فینال به پایان می رسد. مراکش و کرواسی امروز برای رتبه سوم می جنگند و دیدار فینال برای تعیین قهرمان نیز فردا برگزار خواهد شد؛ آخرین بازی جام، صحنه تقابل دو تا از بهترین خط حمله‌هاست؛ جایی که فرانسه با ۱۳ گل و آرژانتین با ۱۲ گل حضور دارند.

فرانسه طی ۶ بازی که برای رسیدن به فینال برگزار کرده، موفق به زدن ۱۳ گل شده است. آرژانتین هم با یک گل کمتر به این مرحله رسیده تا میانگین حداقل دو گل زده برای هر دو تیم ثبت شود.

به این ترتیب، در کنار رقابت برای قهرمانی و کلی عنوان فردی و تیمی دیگر، فرانسه و آرژانتین در فینال فردا سر عنوان بهترین خط حمله جام نیز دوئل خواهند کرد؛ جالب اینجاست که آرژانتینی‌ها علاوه بر فرانسه، یک تیم دیگر را هم بالاتر از خود می بینند که دیگر در جام نیست.

عکس| لطف بزرگ ایران به انگلیس حتی بعد از حذف از جام جهانی

انگلیس، تیمی که در یک چهارم نهایی به دست فرانسه حذف شد، با ۱۳ گل زده همراه با این تیم به صورت مشترک رتبه نخست بهترین خط حمله جام جهانی قطر را تا این لحظه در اختیار دارد. البته بهتر است بگوییم که شاگردان دشان بعد از بازی نیمه نهایی توانستند، در این رتبه با سه شیرها شریک شوند و حالا در دومین بازی اضافه تر نسبت به این تیم، اگر تنها یک گل دیگر بزنند، با ۱۴ گل، به تنهایی عنوان بهترین خط حمله جام را صاحب خواهند شد.

 انگلیس که خط حمله قدرتمندی در این جام داشت حدود نصف گل‌های زده خود را در بازی اول به ایران زد؛ جایی که بعد از مصدومیت بیرانوند و حضور حسینی در درون دروازه، شاگردان ساوت‌گیت توانستند شش بار به گل برسند. آنها در ۴ بازی بعدی خود ۷ گل زدند و با ۱۳ گل تا پایان مرحله یک چهارم نهایی، به تنهایی بهترین خط حمله جام به شمار می رفتند اما در این مرحله حذف شده و از بیشتر کردن تعداد گل‌های خود ناکام ماندند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار