پرسپولیس|ملی‌پوش پرسپولیس

اقدام عجیب علیه ملی‌پوش پرسپولیسی

یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی ایران در دوحه، حتی به چشمان این ستاره پرسپولیسی نگاه نکرده و برخورد سردی با او داشته است.

اقدام عجیب علیه ملی‌پوش پرسپولیسی

یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس به ما خبر داد که یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش حتی به چشمان یک ستاره پرسپولیسی نگاه هم نمی‌کرده است!

هر چند جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی ایران تمام شده و تیم کشورمان در مرحله گروهی از این رقابت‌ها حذف شده اما اخبار و حواشی ناشی از آن هنوز به گوش می‌رسد.

یکی از این اخبار مربوط به بازیکنی است با سابقه پرسپولیسی که تلاش کرده نشان دهد مغضوب کارلوس کی‌روش نبوده یا اینکه دلخوری از سرمربی تیم ملی ندارد اما...

در همین راستا شنیدیم یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی ایران در دوحه، حتی به چشمان این ستاره پرسپولیسی نگاه نکرده و برخورد سردی با او داشته است.

ظاهرا همین فرد نقش مهمی در مغضوب شدن این بازیکن ملی پوش نزد کارلوس کی‌روش داشته است. بازیکنی که خیلی‌ها معتقدند می‌توانست در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جزو نفرات فیکس تیم ملی ایران باشد اما ...

حالا این بازیکن تلاش می‌کند همه چیز را عادی جلوه دهد ولی منتظر باشید پس از عدم توافق احتمالی فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش مصاحبه‌های تند و آتشین او را در رسانه‌ها بخوانید. این خط و این هم نشان!

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار