حراج محصولات سایپا|محصولات سایپا

حراج محصولات سایپا با تحویل یکروزه | فروش فوق العاده محصولات سایپا با قیمت کارخانه

رای کمیته انضباطی درمورد ۲ستاره پرسپولیس

حراج محصولات سایپا با تحویل یکروزه | فروش فوق العاده محصولات سایپا با قیمت کارخانه

محصولات سایپا در ایران طرفداران زیادی دارد. قیمت محصولات سایپا برای بسیاری از مردم مناسب است.فروش محصولات سایپا با شرایط فوق العاده آغاز شد. محصولات سایپا از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است.اسامی برندگان محصولات سایپا اعلام می شود. 

شرایط طرح پیش فروش سایپا ویژه مادران آذر 1401 شامل شاهین،ساینا اتوماتیک، ساینا دوگانه سوز و سایپا 151 اعلام شد.

 

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

این بخشنامه در تاریح 1401/09/17 ساعت 10 صبح فعال خواهد شد.

شرایط طرح پیش فروش سایپا آذر 1401؛

محصولات سایپا

معرفی تیبا 2 و خرید اقساطی سایپا

این خودرو در واقع نمونه هاچ‌بک تیبا است که به لحاظ ظاهری تفاوت محسوسی با آن دارد. تیبا 2 در سال 92 به بازار کشور عرضه شد و در این مدت با توجه به قیمت این خودرو توانست مشتریان خاص خود را داشته باشد.

به‌نظر می‌رسد سایپا، تیبا ۲ را برای جوانان یا خانواده‌های کم‌جمعیت تولید کرده‌است؛ چرا که ظاهر آن اسپرت‌تر و جذاب‌تر از نسخه اصلی صندوق‌دار تیبا است. حتی برخی اعتقاد دارند که این خودرو جز در برخی موارد ظاهری هیچ تفاوتی با نمونه صندوق‌دار خودرو تیبا ندارد. این خودرو که از آن به عنوان تیبا هاچ‌بک نیز یاد می‌کنند مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر است و شباهت بسیار زیادی با دیگر محصولات سایپا مانند کوییک، تیبا صندوق‌دار و ساینا دارد.

برای خرید اقساطی سایپا وارد hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/saipa/?credit=true شوید و امکان خرید قسطی هرکدام از خودروهای سایپا را مشاهده کنید.

با توجه به قیمت تیبا، اگر تصمیم خرید خودرو در این رده از مشخصات فنی را داشته باشید، خرید تیبا 2 نقد یا بهتر از آن قسطی، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در زیر بخشی از مهم‌ترین موارد مشخصات فنی این خودرو را مشاهده خواهید کرد:

شما این امکان را دارید که برای خرید اقساطی تیبا ۲، از طریق همراه مکانیک اقدام کرده و بدون آن که نیازی باشد تمام مبلغ قیمت تیبا 2 را فراهم کنید، تنها با یک پیش پرداخت؛ این خودرو را خریداری کنید. به ازای هر سه ماه اقساط، یک چک از شما اخذ شده و سند خودرو که حین خرید به نامتان خورده است، در رهن شرکت لیزینگ باقی می‌ماند. به این شکل دیگر نیازی به معرفی ضامن نیز نخواهید داشت و ساده‌ترین شکل از خرید اقساطی خودرو را تجربه می‌کنید.

 

همراه مکانیک علاوه‌بر سرویس خرید خودرو، کارشناسی فنی و بدنه و فروش خودرو را نیز انجام می‌دهد. در نتیجه برای تعویض خودروی فعلی نیز مشکلی نخواهید داشت و تنها کافی است تا درخواست فروش خودرو را داده تا کارشناسان فروش همراه مکانیک در سریع‌ترین زمان و با منصفانه‌ترین قیمت نسبت به فروش خودروی شما اقدام کنند. در این بازه زمانی شما فرصت آن را خواهید داشت تا خودروی مورد نظر را بدون دردسر و با اطمینان خاطر خریداری کنید

محصولات  سایپا

مدارک موردنیاز برای خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک

شما برای خرید اقساطی خودروی صفر یا کارکرده به ارائه مدارک زیر نیاز دارید:

1.کارت ملی

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار