مزاحمت غیرقانونی با تماس‌های تبلیغاتی؛ اپراتور اخطار گرفت

تماس‌های صوتی یک شرکت تبلیغاتی با مشترکان سبب مزاحمت آنان شد که بنا بر اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرکت مزبور شناسایی و به اپراتور مربوطه جهت برخورد با این شرکت اخطار داده شد.

مزاحمت غیرقانونی با تماس‌های تبلیغاتی؛ اپراتور اخطار گرفت

افزایش شکایت کاربران درباره پیامک‌های گاه‌وبی‌گاه تبلیغاتی موجب شد مسوولان فکر چاره‌ای برای جلوگیری از اینگونه مزاحمت‌ها کنند، اما برخی شرکت‌ها تماس را جایگزین کرده‌اند؛ بنابراین شاید شما هم، چندین تماس‌ صوتی تبلیغاتی مزاحم دریافت کرده باشید.

اخیرا و به دنبال گلایه کاربران از افزایش برقراری تماس‌های تبلیغاتی صوتی از سوی برخی اپراتورها، وزیر ارتباطات اعلام کرد که به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور  پیگیری این موضوع را  داد.

تماس‌های تبلیغاتی مصداق مزاحمت غیرقانونی!

در این راستا امیر محمد لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی اعلام کرد که در نتیجه پیگیری این موضوع، شرکت تبلیغاتی که این مزاحمت را ایجاد کرده بود، شناسایی و به اپراتور مربوطه جهت برخورد با این شرکت و نظارت بیشتر بر عملکرد مشترکین مشابه اخطار داده شد. همچنین در جهت جلوگیری از موارد مشابه موضوع به همه اپراتورها جهت نظارت بر عملکرد مشترکین خود ابلاغ شد.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار