قتل خونین | قتل خونین با ماهیتابه | قتل زن

قتل خونین زن توسط شوهر سنگدل | قتل خونین با ماهیتابه در آشپزخانه

وقتی ماموران رهسپار خانه قربانی شدند با قتل خونین زن مسن روبه رو شدند که در آشپزخانه قرار داشت و ماهیتابه ای خونین کنار وی افتاده بود که شواهد نشان می داد پیرزن با ضربه ماهیتابه به سرش از پا درآمده است.

قتل خونین زن توسط شوهر سنگدل | قتل خونین با ماهیتابه در آشپزخانه

قتل خونین زن توسط شوهر سنگدل رخ داد. قتل خونین با ماهیتابه در آشپزخانه اتفاق افتاد. همسر سنگدل در قتل خونین همسرش دست داشت. قتل خونین با شواهد بدست آمده از مقتول شوکه کننده بود.

قتل خونین

قتل خونین زن توسط شوهر سنگدل

مرد سالخورده که در درگیری با همسرش وی را با ضربه های ماهیتابه به سرش کشته بود پای میز محاکمه ایستاد و اظهارات عجیبی را مطرح کرد.

رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال گذشته به دنبال کشته شدن زنی  75 ساله  به نام رباب در خانه اش در پرند رباط کریم  آغاز شد.

وقتی ماموران رهسپار خانه قربانی شدند با جسد خونین زن سالخورده روبه رو شدند که در آشپزخانه قرار داشت و ماهیتابه ای خونین کنار وی افتاده بود که شواهد نشان می داد پیرزن با ضربه ماهیتابه به سرش از پا درآمده است.

 پسر قربانی که پلیس را مطلع کرده بود به ماموران گفت: من  چند سال است ازدواج کرده ام اما هر روز به مادر و پدر پیرم سر می زدم  و یا با او تلفنی صحبت می کردم. امروز هرچه به او تماس گرفتم تلفنم را جواب نداد .من که  نگران شده بودم  مقابل در خانه رفتم .وقتی پدرم در را باز کرد از او پرسیدم چرا مادرم جواب تلفن را نمی دهد. اما او گفت مادرم خسته بوده و به خواب رفته است. من که از لحن صحبت پدرم به او مشکوک شده بودم وارد آشپزخانه  شدم و ناباورانه جسد مادرم را یافتم که از ناحیه سر به شدت زخمی شد بود. من نبض او را گرفتم و متوجه شدم جان سپرده است.

وی ادامه داد: من که شوکه شده بودم سراغ پدرم رفتم و از او سوال پرسیدم. اما او مدعی شد وقتی از خانه بیرون رفته بود چنین بلایی سر مادرم آمده است.من که به ماجرا مشکوک بود به سرعت  با پلیس تماس گرفتم.

به دنبال اظهارات پسر جوان ، ماموران پدر 85 ساله وی را بازداشت کردند اما وی مدعی شد از نحوه قتل همسرش اطلاعی ندارد.

ماموران در نخستین گام  از تحقیقات به بررسی دوربین های مداربسته ساختمان  پرداختند. در بررسی ها  مشخص شد  در زمان وقوع جنایت، رباب و همسرش  محمود در  خانه تنها بودند و ساعتی بعد محمود  با در دست داشتن  کیسه ای مشکی از خانه خارج شد.

با به دست آمدن این سرنخ، ماموران زباله های نزدیک ساختمان را بررسی کردند و کیسه ای که محمود آن را به سطل  زباله انداخته بود یافتند که در آن چند لباس خونی وجود داشت.

با افشای راز جنایت خانوادگی محمود بار تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل همسرش اعتراف کرد .

وی  گفت: من و رباب 60 سال پیش باهم ازدواج کردیم. با اینکه من خیلی به او محبت می کردم اما او هیچ محبتی به من نمی کرد و همیشه به من بی توجه بود. برای او بود و نبودم مهم نبود و همه توجه اش به پسرمان بود.

وی ادامه داد: من به بیماری های زیادی مبتلا شدم و بارها حالم بد شده ولی او مرا با حال بد رها می کرد و به خانه پسرمان می رفت.اوبه تازگی همه اموالمان را به نام پسرمان کرده بود و من بیشتر احساس پوچی می کردم .تا اینکه  آخرین بار در آشپزخانه باهم بحث کردیم.  من از او خواستم تا اخلاقش را عوض کند اما او به من بی اعتنایی کرد  و دعوا میان ما بالا گرفت. من که عصبانی شده بودم از کوره در رفتم و با ماهیتابه چند ضربه به سرش زدم . او روی زمین افتاد و از سرش خون جاری شد.من که ترسیده بودم لباس های خونی خودم را در کیسه زباله گذاشتم .

پس از اعترافات متهم و بازسازی صحنه جرم، برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده ش د و مرد سالخورده از خود دفاع کرد.

پسر جوان قاتل مادرش را بخشید

در ابتدای جلسه پسر قربانی که تنها ولی دم بود اعلام گذشت کرد و گفت: پدرم با بی رحمی مادرم را کشت ولی من راضی به مرگ پدرم نیستم و از قصاص گذشت می کنم.

سپس متهم سالخورده که به سختی صحبت می کرد در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من با زنم اختلاف داشتم و همیشه از او بی مهری می دیدم. از این زندگی خسته شده بودم که به او اعتراض کردم.اما او با دیگر با بی اعتنایی با من صحبت کرد که عصبانی شدم و فحاشی کردم. همان موقع همسرم خودش سرش را به دیوار کوبید و موجب مرگش شد. من او را نکشتم و اتهامم را قبول ندارم.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا با توجه به رضایت ولی دم، از جنبه عمومی جرم و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی برای مرد سالخورده حکم صادر کنند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار