بهترین فیلم ها

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست

در این بخش از فرهنگ و هنر لیست کاملی از برترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را معرفی می کنیم تا از تماشای آن لذت ببرید.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست

برخی افراد علاقه زیادی به تماشای فیلم هایی با ژانر جنگی و اکشن دارند. اگر از این دسته افراد هستید از دیدن این فیلم های اکشن معروف در جهان غافل نشوید.

بهترین فیلم های اکشن جهان از گذشته تا امروز

معیار افراد در انتخاب فیلم برای تماشا متفاوت است. فیلم های اکشن یا پُرحادثه جزو بهترین ژانرهایی هستند که بالاترین میزان فروش در دنیا را به خود اختصاص داده اند. در این نوع فیلم ها یک یا چند قهرمان اصلی با انواع درگیری های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو شده و در انتهای فیلم بر دشمنان خود غلبه می کند. اگر از علاقمندان به فیلم های اکشن هستید، در این بخش از فرهنگ و هنر لیست کاملی از برترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را معرفی می کنیم تا از تماشای آن لذت ببرید.

60- اسلحه مرگبار 2 (Lethal Weapon 2)

این فیلم در مورد ذهن هوشیار صحبت می کند و با یک قتل شروع می شود. یک کمدی اکشن است که شما را وارد فضای تاریک ذهن می کند و با شگفتی های زیادی روبرو خواهد کرد.

[yektanet.com]

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست3

59- بلوند اتمی (Atomic Blonde)

داستانی که کمی دل شما را می لرزاند اما بازیگر نقش اصلی یا همان دیوید لینچ بسیار عالی خودش را در فیلم ظاهر کرده است.

به دنبال شغل دوم هستید؟ رزین چوب (بازار جدید و پولساز)

به دنبال شغل دوم هستید؟ رزین چوب (بازار جدید و پولساز)

مشاهده

yektanet-logo-sign

تبلیغ

58- اژدها وارد می شود (Enter the Dragon)

فیلم آخر بروسلی قطعاً ارزش دیدن را دارد و در مورد فرهنگ غرب در سال 1970 صحبت می کند و در طول فیلم با هنر های رزمی بسیار زیبا مواجه خواهید بود.

57- شگفت انگیزان (The Incredibles)

همه انیمیشن های وسترن در این لیست قرار نگرفته اما شگفت انگیزان یک فرمت عالی از انیمیشن اکشن است که در مورد یک خانواده صحبت می کند که هر کدام ویژگی های عجیب و غریب دارند.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

yektanet-logo-sign

yektanet-logo-type

پیشنهاد توسط

مقایسه و معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

وبینار رایگان: چگونه با تدریس به درآمد و معروفیت برسیم؟

بدون سرمایه ساعتی 42 هزار تومان درآمد داشته باش!

مقایسه و معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

وبینار رایگان: چگونه با تدریس به درآمد و معروفیت برسیم؟

بدون سرمایه ساعتی 42 هزار تومان درآمد داشته باش!

مقایسه و معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

وبینار رایگان: چگونه با تدریس به درآمد و معروفیت برسیم؟

بدون سرمایه ساعتی 42 هزار تومان درآمد داشته باش!

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست7

56- بیل را بکش 1 (Kill Bill 1)

دیالوگ های وسترن این فیلم بسیار جذاب بوده و شما را با هنر مارشال آشنا می سازد. این فیلم بیشتر در مورد مسیر راه زندگی صحبت می کند تا این که بخواهد روی مقصد و هدف شما تمرکز کند.

55- تلقین 1 (Inception 1)

این فیلم معروف؛ به شدت ذهن شما را به چالش می کشد و یک فیلم اکشن و تخیلی است. شما را وارد دنیای جدیدی می کند. اجرا و بازی بازیگران از جمله لئوناردو دیکاپریو به شدت مورد تحسین است.

54- مرد عنکبوتی:به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man:Into The Spider-Verse)

مرد عنکبوتی هم درست مثل شگفت انگیزان یکی از بهترین اکشن ها است و آن را به شکل انیمیشن برای کودکان به تصویر می کشد و هنر های بصری در این انیمیشن به شدت عالی است.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست8

53- هانا (Hanna)

هانا یکی از بهترین فیلم هایی است که می توانید آن را تماشا کنید. بازیگر نقش اصلی به شدت در این فیلم خوش درخشید و می توانید در طول این فیلم با شگفتی ها و غافلگیری های زیادی مواجه باشید.

52- نبرد سلطنتی (Battle Royale)

این شاهکارِ مفهومی، یکی از بهترین ها در صنعت فیلم سازی اکشن محسوب می شود و در مورد دسته ای از نوجوانان صحبت می کند که وارد یک جزیره می شوند و اتفاقات و انفجار های زیادی رخ می دهد و آن ها باید یکدیگر را بکشند تا زنده بمانند.

51- یوجیمبو (Yojimbo)

این فیلم از یک رمان در سال 1929 ساخته شده است و شما می توانید از تک تک لحظات آن لذت ببرید و بدانید که شبیه به فیلم های سامورایی است.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست6

50- سرعت (Speed)

فیلم سرعت، حوادث و وقایع طبیعی را همراه با صحنه های اکشن به تصویر می کشد و می تواند هیجان حداکثری از یک فیلم اکشن را به شما انتقال دهد . همچنین انفجاری هم در یک اتوبوس رخ می دهد که در آن تمام مسافران کشته می شوند.

[yektanet.com]

49- ارتقا (Upgrade)

این فیلم در مورد تکنولوژی تراشه های فوق هوشمند صحبت می کند که داخل گردن یک مرد قرار گرفته و باعث خونریزی زیاد می شود و ماجرا از آنجا آغاز می گردد . عملکرد این تراشه در طول فیلم به شما توضیح داده می شود.

48- ایدیانا جونز و معبد مرگ (Indiana Jones And The Temple of Doom)

این فیلم مدرن یکی از بهترین فیلم ها در صنعت اکشن است و در طول آن با هیجانات زیادی مواجه می شوید و لحظات سرگرم کننده و فانی هم دارد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست8

[yektanet.com]

47- مکس دیوانه 2 (Mad Max 2)

اگر توقع دیدن یک فیلم خوب اکشن را دارید، حتماً این فیلم را دنبال کنید که در آن با هیجان زیادی مواجه خواهید شد و می توانید فراز و نشیب یک فیلم اکشن را به طور کامل احساس کنید.

46- درگیری در سلول 99 (Brawl In Cell Block 99)

کارگردان این فیلم توانسته است به خوبی صحنه های اکشن را به تصویر بکشد. جالب است بدانید که برای صحنه های اکشن بدل کار وجود ندارد و بازیگران خودشان را به چالش کشیده اند و همه چیز کاملاً طبیعی و واقعی است.

45- تغییر چهره (Face/Off)

مفاهیم این فیلم کمی پیچیده و سخت است اما صحنه های اکشن شما را به هیجان در می آورد و کاراکتر ها هر کدام داستان جداگانه خودشان را دارند و شاید شما را یاد بازی موش و گربه بیاندازند.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست2

44- حمله به بلوک (Attack The Block)

صحنه های کمدی و درام، هر دو در این فیلم وجود دارند و احساس واقعی خطر را در شما برمی انگیزند و باعث می شوند که شما به نوعی ؛ حس جوانی، تازگی و شادابی داشته باشید.

43- بی استفاده (Haywire)

این فیلم ژانر متفاوتی دارد و شما می توانید به عنوان یک فیلم اکشن کاملا از آن راضی باشید. در مورد خیانت صحبت می کند که منجر به جدایی می شود و در ادامه داستان اتفاقات هیجان انگیز رخ می دهد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست16

42- کاپیتان آمریکا – جنگ داخلی (Captain America:Civil War)

این فیلم یکی از بلند پروازانه ترین فیلم هایی است که می توانید ببینید و مخصوص افرادی است که عاشق ماجراجویی هستند و می توانند صحنه های اعجاب انگیز را داخل فیلم تماشا کنند.

صحنه های کمدی و درام، هردو در این فیلم وجود دارند و احساس واقعی خطر را در شما برمی انگیزند و باعث می شوند که به نوعی حس جوانی، تازگی و شادابی داشته باشید.

41- رانندگان جهنم (Hell Drivers)

این فیلم مربوط به سال 1957 است که در آن رقابت بین دو قهرمان را در جاده نشان می دهد. همه این صحنه ها در لوکیشن های واقعی ضبط شده است و شما چیزی غیر از واقعیت در این فیلم نمی بینید.

40- مبارز تایلندی (Ong-Bak)

در این فیلم می توانید تمام صحنه های اکشن زیبا را احساس کنید. داستانی که در تایلند ضبط شده و شما کاملاً صحنه های مبارزه را به بهترین و واقعی ترین شرایط ممکن مشاهده خواهید کرد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست20

39- جنب و جوش کنگ فو (Kung Fu Hustle)

در این فیلم بازیگران اصلی به شدت نقش خود را خوب بازی کرده اند و شما با یک تیم کاملا حرفه ای مواجه هستید که مهارت های هنر رزمی را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشند.

38- ببر خیزان ، اژدهای پنهان (Crouching Tiger, Hidden Dragon)

این فیلم در مورد یک شمشیر دزدیده شده صحبت می کند که بعد از سال ها پیدا می شود و همه چیز کمی ناباورانه پیش می رود و دیالوگ ها به شدت ظریف و با دقت انتخاب شده اند.

37- فراری (The Fugitive)

هریسون فورد در این فیلم به شدت عالی ظاهر شده است. صحنه های اکشن در آن فراموش نشدنی هستند و شما با داستان قتل مرموز یک زن توسط همسرش مواجه می شوید که قطعاً هیجان انگیز است.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست1

36- بار کنار جاده (Road House)

این فیلم جنگ و جدال بین دو نفر را نشان می دهد که هیچ کدام جنگ را برنده نمی شوند اما شرایط برای آن ها تغییر پیدا می کند و قرار است که به یک رقابت مهم بپردازند.

35- ماموریت غیرممکن (Mission:Impossible)

نقش اصلی این فیلم تام کروز است و پر از صحنه های اکشن بوده و فانتزی های زیادی را در آن مشاهده می کنید و شاید جزو بهترین فیلم های اکشنی باشد که می توانید ببینید.

34- کلاغ (The Crow)

فیلم کلاغ قطعاً جزء بهترین فیلم های اکشن محسوب می شود و صحنه های بسیار جذابی را برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید با شخصیت اصلی فیلم کاملاً همزاد پنداری کنید.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست9

33- این گروه خشن (The Wild Bunch)

این فیلم در مورد گروهی خشن است و یک فیلم وسترن است که از روی یک کتاب ساخته شده و داستان در مورد یک دزدی است که بعد از آن اتفاقات زیادی رقم می خورد و شرایط کاملاً پیچیده و مرموز خواهد شد. این فیلم همچنین کمی احساسی هم هست.

32- اولتیماتوم بورن (The Bourne Ultimatum)

بازیگر اصلی فیلم به شدت در این فیلم خوب ظاهر شده است که صحنه ها را جذاب تر از حالت عادی می کند و شما تجربه های غیر قابل پیش بینی در این فیلم اکشن خواهید داشت.

31- قاتل (The Killer)

این فیلم محصول سینمای هند بوده که در سطح بین المللی مطرح شده است. قطعاً فیلمی است که می توانید به عنوان یک فیلم اکشن جذاب رویش حساب باز کنید و ارزش دیدن را دارد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست13

30- وایکینگ ها (The Vikings)

این فیلم یکی از بهترین ها در صنعت اکشن محسوب می شود و در آن صحنه های کمدی هم مشاهده می کنید و یکی از بهترین فیلم ها در مورد مبارزه تن به تن است.

29- داستان پلیس (Police Story)

شاید بتوان گفت که این فیلم یکی از شش فیلم برتر این کارگردان است که در آن در مورد یک مأموریت صحبت می کنند که فردی درگیر یک جرم می شود و داستان تازه از آن جا شروع می گردد.

28- ماجرا های رابین هود (The Adventures of Robin Hood)

قطعاً کسی نیست که داستان رابین هود را نداند. شخصیتی قانون شکن که در این فیلم می تواند با صحنه های اکشنی که بازی می کند شما را سرشار از ذوق کند.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست3

27- ایمنی آخر از همه (Safety Last)

این فیلم صامت است. یعنی شما در طول آن صدایی نمی شنوید اما صحنه های کمدی و اکشن زیادی دارد که قطعاً می تواند یک تجربه جدید برای تان باشد و شما را یاد بهترین فیلم های چارلی چاپلین بیندازد.

26- جان ویک (John Wick)

این فیلم داستان بسیار هیجان انگیزی دارد که در آن یک سگ کشته می شود و داستان از آن جا آغاز می گردد. کمی حالت کلاسیک دارد و می تواند با صحنه های اکشن ، شما را مجذوب کند.

25- صخره (The Rock)

بروکیمر بازیگر اصلی فیلم صحنه های اکشن و بسیار زیبایی را بازی می کند. این فیلم در مورد پسران با اعتماد به نفس و ماجراجویی است که در طی ماموریتی ؛ داستانی جذاب را به نمایش می کشند.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست4

24- گلدفینگر (Goldfinger)

سومین فیلم جیمز باند در مورد گروهی از تبهکاران است که می خواهند در سطح بین المللی آشوب هایی را ایجاد کنند که قطعاً موضوع بسیار جذابی خواهد بود.

23- ژنرال (The General)

این فیلم در مورد مردی صحبت می کند که بین عشقش به یک لوکوموتیو و عشق به یک دختر درگیر است. این فیلم در سال 1926 پخش شد و یک اکشن بسیار عالی است.

22- پلیس آهنی (RoboCop)

اگر عاشق فیلم های پلیسی و اکشن هستید، حتماً این فیلم را انتخاب کنید. شخصیت اصلی فیلم یک پلیس است و آنقدر وارد کار های خطرناک می شود که مرگ در یک قدمی اش قرار می گیرد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست0

21- کرانک (Crank)

این فیلم اکشن در مورد شخصیت اصلی اش صحبت می کند که یک نوع سم چینی وارد بدنش می شود و او را درگیر می کند و همه چیز از آنجا آغاز می گردد.

20- لئون (Leon)

ژان رنو نقش اصلی داستان را بازی می کند که یک قاتل حرفه ای و زنجیره ای است. داستان او طی فرایند های پیچیده ای به داستان زندگی دختر 12 ساله ای گره می خورد و اتفاقات تلخ و غم انگیزی رقم می خورد.

19- کماندو (Commando)

شوارتزنگر رئیس یک گروه عملیاتی مخفی ارتش در کشور آمریکا است و قطعا می توانید به راحتی حدس بزنید که این فیلم می تواند با موضوع ارتش، چقدر صحنه های اکشن را به تصویر بکشد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست1

18- یورش (The Raid)

فیلم یورش در قرن 21 وارد صنعت سینما شد. کارگردانی و نویسندگی بسیار قوی دارد و شاید یکی از بهترین پروژه های سینمایی در زمینه موضوعات اکشن باشد که تا به حال دیده اید.

17- مزد ترس (The Wages of Fear)

این فیلم در مورد چهار مرد صحبت می کند که در مسیر با یکدیگر همراه می شوند و متعلق به آمریکای جنوبی هستند . بازیگران اصلی این فیلم به خوبی توانسته اند صحنه های اکشن را به تصویر بکشند.

16- سریع و خشن (5 Fast Five)

این فیلم یکی از بهترین ها در صنعت اکشن است و محصول مشترک انگلیس و آمریکا است که در مورد یک دزدی بسیار گسترده صحبت می کند که خرابی ها و آسیب های زیادی را به بار می آورد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست12

15- کازینو رویال (Casino Royale)

این فیلم از روی یک رمان ساخته شده است که طرفداران بسیار زیادی دارد و شما می توانید در طول آن اتفاقات هیجان انگیزی را ببینید که صحنه های اکشن هم به خوبی به تصویر کشیده می شوند.

14- سرسخت (Hard Boiled)

جان وو سازنده این فیلم است که در هنگ کنگ آن را ساخته و یکی از بهترین اثر هایش را به شما ارائه می دهد که در آن صحنه های انفجاری و اکشن به خوبی به تصویر کشیده می شود.

13- راننده (The Driver)

اگر عاشق فیلم های ماشین بازی هستید و دوست دارید که صحنه های اکشن را همراه با خودرو ها و هنرنمایی هایشان مشاهده کنید، حتماً این فیلم را انتخاب کنید که کاراکتر های آن راننده های بسیار قهاری هستند.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست12

12- نقطه فروپاشی (Point Break)

یک گروه حرفه ای از تبهکاران و دزدان که قصد دارند بی سابقه ترین دزدی تاریخ را رقم بزنند و نام شان بر سر زبان ها بیفتد، بدون این که هیچ پلیسی بتواند ردی از آن ها پیدا کند و داستان بسیار هیجانی و جذابی خواهد داشت.

11- رمبو – اولین خون (First Blood)

جان رمبو شخصیت اصلی فیلم است که به تازگی از جنگ ویتنام برگشته و وارد جنگ های جدیدی می شود؛ یک ابرقهرمان که در این فیلم به شدت محبوب می گردد.

10- مکس دیوانه – جاده خشم (Mad Max Fury Road)

این فیلم هم؛ صحنه های اکشن را با حضور و هنر نمایی خودرو ها به تصویر می کشد. خودرو هایی که خارق العاده هستند و قدرت های عجیب و غریب دارند.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست1

9- ترمیناتور- نابودگر (The Terminator)

قطعا فیلم ترمیناتور تعجب شما را برمی انگیزد که تا چه حد صحنه های اکشن می توانند قوی ظاهر شوند . همچنین به شدت شما را به هیجان در می آورد و هیچ چیز از دید جیمز کامرون پنهان نمی ماند.

8- شوالیه تاریکی برمی خیزد (The Dark Knight)

قطعاً کسی نیست که اثر های کریستوفر نولان را ندیده باشد و از خاص بودن آن ها خبر نداشته باشد. این فیلم شما را وارد کشمکش های زیادی می کند و صحنه های اکشن را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشد.

7- ماتریکس (The Matrix)

در این فیلم می توانید متوجه تغییر داستان و بازی بین شخصیت اصلی باشید. یکی از بهترین فیلم های سینمایی اکشن محسوب می شود که در آن هنر خارق العاده بدل کاری را نیز به تصویر می کشد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست0

6- غارتگر (Predator)

اگر به دنبال یک فیلم اکشن اما همزمان علمی تخیلی هستید و می خواهید کمی فضای ترسناک را هم داخل فیلم تجربه کنید، بدانید که درست ترین فیلم ممکن را انتخاب کرده اید.

5- هفت سامورایی (Seven Samurai)

استیو مک کویین در این فیلم یکی از بهترین بازی هایش را به رخ کشیده است. داستان در مورد هفت شخصیت صحبت می کند که قصد دارند کار های بزرگی به انجام برسانند. آن ها نگاه متفاوتی نسبت به زندگی دارند و وارد صحنه های جنگ می شوند.

4- مهاجمان صندوق گمشده (Raiders of the Lost Ark)

حدوداً 30 سال از نمایش این فیلم برای اولین بار می گذرد. این فیلم توسط اسپیلبرگ ساخته شده که یکی از بهترین ها در صنعت فیلم های اکشن محسوب می شود که قطعا با داستان فوق العاده اش؛ شما را مجذوب خود خواهد کرد.

بهترین فیلم های اکشن ، بزن بزن و باحال | این فیلم ها رو نبینی عمرت به فناست20

3- نابودگر 2- روز داوری (Terminator 2:Judgement Day)

این فیلم اکشن و سرعتی است و از آن دسته از فیلم هایی است که طرفدارانش را به شدت مجذوب می کند و در طول فیلم شما را به سفر ها و چالش های زیادی می کشد.

2- بیگانه ها (Aliens)

جیمز کامرون باز هم یک شاهکار دیگر رقم زده و یک فیلم علمی تخیلی با صحنه های اکشن و همچنین ژانر ترسناک را به تصویر می کشد که فضای جنگ را هم در آن به خوبی نشان می دهد و چند دقیقه یک بار؛ شما را شوکه می کند.

1- جان سخت (Die Hard)

بروس ویلیس شخصیت اصلی فیلم است که در سال 1980 ساخته شده است. کارگردان این فیلم قصد دارد که صحنه های اکشن را با ژانر وحشت به تصویر بکشد که قطعاً هیجان آن غیرقابل وصف خواهد بود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار