فال شمع | فال شمع روزانه | فال شمع امروز

فال شمع روزانه پنجشنبه 25 اسفند ماه | فال شمع روزانه ات را اینجا بخوانید

فال شمع روزانه دوشنبه 25 اسفند ماه 1401 خود را در این صفحه بخوانید.

فال شمع روزانه پنجشنبه 25 اسفند ماه | فال شمع روزانه ات را اینجا بخوانید

فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. فال شمع روشن ساختن باورهای ماست که در ضمیرناخودآگاه ما پنهان شده و به عبارت دیگر آینده‌ای که فال برای ما پیشگویی می‌کند از ضمیر ناخودآگاه ماست نه سرنوشت ما و فال‌گیری نوعی کشف درون شماست. فال شمع روزانه دوشنبه 25 اسفند ماه 1401 خود را در این صفحه بخوانید.

فال شمع 25 اسفند برای متولدین فروردین​

شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟ به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

فال شمع برای متولدین اردیبهشت

بخت و اقبالتان نیک است و خداوند مال سرمایه بسیاری را نصیب تان خواهد کرد اگر همواره شکرگذارش باشید زودتر به اهدافتان خواهید رسید. شان و منزلت بسیاری در سال جاری خواهی یافت و موقعیتت برتر می شود. اخبار مسرت بخشی به دستت میرسد که در دلت امید و خوشحالی را وارد خواهد ساخت.

فال شمع برای متولدین خرداد

این مقصودی که شما دارید خیر نیست و مشکلات فراوانی را برای تان به دنبال خواهد داشت سردرگم و مستاصل شده اید و نمی دانید از زندگی چه می خواهید خداوند راه درست را به تو نشان دهد. اگر دل در گرو کسی دارید کمی صبوری کنید تا خداوند تو را به وصال برساند. به زودی تمامی مشکلات حل می‌شود پس انقدر بی تابی نکن.

فال شمع برای متولدین تیر

اعث و بانی اتفاقی که افتاده خود شمایید، گناه را به گردن دیگران نیندازید. برای اخذ یک تصمیم مهم دچار شک و تردید شده‌اید، برای دست یابی به جمع بندی درست، باید پیرامون موضوع تحقیق بیشتری بکنید. نقطه نظرات شخصی که براتان خیلی مهم است را بپرسید. خواهید دید که راحت تر می توانید تصمیم بگیرید. در رفتارهایتان با دیگران صادقانه رفتار می کنید و همین موضوع باعث شده که دوستان زیادی داشته باشید. یکی از آشنایان کمکی می خواهد اما بیش از هر چیز قصد دارد به شما نزدیک شود. زود به او اعتماد نکنید اما بی توجه هم نباشید. شاید قرار است تنهایتان را برای همیشه کنار بگذارید. به سر و وضعتان بیشتر توجه کنید.

فال شمع برای متولدین مرداد

از کنار یک اثر هنری به سادگی نگذرید. اگر می خواهید خسارت نپردازید، لازم است حواستان را بیشتر جمع کنید. عزیزی چشم انتظار ملاقات و دیدار با شماست، او را زیاد منتظر نگه ندارید و هر چه زودتر او را دریابید. در حال حاضر امکان و فرصت تحقیق در مورد پیشنهادی که به شما شده ندارید، با کمک خواستن از شخصی موقعیت را حفظ کنید. وقت آن رسیده که سوء تفاهم بوجود آمده بین شما و یک دوست را به پایان برسانید. گذشت زمان فقط بذر کینه را در قلب‌هایتان خواهد پاشید، صادق باشید شما هم بی تقصیر نبوده‌اید. لطفی که پیش از این به شخصی داشته‌اید، فراموش نشده است. شخصی که با زبان تند و شوخی های بی مورد شما را آزار می دهد از خودتان دور کنید.

فال شمع برای متولدین شهریور

 بخت و اقبال بلندی دارید و هر آنچه که در آرزویش هستید را خواهید یافت فقط باید زبانتان را نگاه دارید و هر حرفی را هر جایی بازگو نکنید افرادی در اطرافتان هستند که قصد خیری راجع به شما ندارند از آنها بر حذر باشید. همواره توکلتان بر خداوند باشد تا سعادتمند شوید.

خداوند رزق و روزی فراوانی به دستت خواهد رساند از آن به درستی استفاده کن.نباید برای رسیدن به اهدافتان دیگران را لگدمال کنید، اینگونه خودتان ضربه خواهید خورد و به جایی نخواهید رسید. اگر قصد سفر دارید چند روزی را از دست نگاه دارید.

فال شمع برای متولدین مهر

تا دیر نشده دست به کار شوید و برای عملی کردن نیتی که در سر دارید کاری ترتیب دهید. حتی شده از خواب و خوراکتان بزنید این کار را انجام دهید، برایتان نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. موضوعی احساسی بسیار نگرانتان کرده است، نگران نباشید این طوفانی است که می گذرد. بی منظور حرفی زده‌اید که برازنده شما نبوده. قصد دارید دست به کاری بزنید و با این که خیلی هم تلاش کرده اید، نگرانید و شرایط را کاملا به ضرر خود می دانید. اوضاع اینطور باقی نمی ماند مطمئن باشید خیلی زود نتایج زحماتتان را می بینید. اتفاقی خوش در حال رخ دادن است، هر چه زودتر او را بجویید. این روزها نوبت شماست. برای کار نکرده توضیح ندهید.

فال شمع برای متولدین آبان

برای نیتتان به امید معجزه نباید بنشینید. شما خوشبخت هستید، مگر اینکه دائم بخواهید خود را با دیگران مقایسه کنید و انتظار داشته باشید که خوشبخت تر از آنها باشید. این هرگز میسر نمی شود زیرا همواره دیگران را خوشبخت تر از آنچه که هستند، تصور می کنید. درباره مسائل عاطفی‌تان بیش از حد توقع نداشته باشید. ایده ای برای سرمایه گذاری به ذهن شما خطور کرده. این ایده‌ی خامی ست، نیاز به پردازش بیشتری دارد. هشیار اگر باشید می توانید از آن برای بهبود وضعیتتان استفاده کنید. در رابطه عاطفی‌تان حرف های تکراری خسته‌تان کرده. کمی فاصله بگیرید تا نه چیزی بگویید و نه چیزی بشنوید. گاهی تنهایی بهتر است.

فال شمع برای متولدین آذر

در مورد نیتی که در ذهن دارید بهتر است دست از لج بازی و یکدندگی بردارید تا به نتیجه دلخواهی برسید. آنچه از گذشته باقی می ماند خاطره است نباید برای آن افسوس خورد. از خاطرات خوب همچون چراغی برای نشان دادن راه آینده استفاده کنید وگرنه راه رفته را دوباره مجبور می شوید طی کنید. بلایی آمده بود که به سلامتی از آن گذر کردید. از غفلت در روابط احساسی حذر کنید چون این ایام و خوشی های آن است که برایتان می ماند. به دنبال پیدا کردن یاری باشید که همیشه تکیه گاه شما باشد. شخصی قابل اعتماد وارد زندگی‌تان می شود، که می توانید با او خیلی راحت باشید. حواستان به صحبت‌های که در اطرافتان می‌شود باشد. همه خیرخواه نیستند و گاهی فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

فال شمع برای متولدین دی

 ارث و میراث فراوانی به دستتان خواهد رسید که می تواند شما را از فقر و تنگدستی نجات دهد. شخصی به جانب شما خواهد آمد و اجازه نمی دهد تا در برابر مشکلات قد خم کنید از رفتارهای خودخواهانه و غرور بیجا به دور باشید تا دوستان و اطرافیانتان را از دست ندهید.اگر مشکل و گرفتاری در زندگی تان دارید به زودی خداوند آنها را برطرف خواهد کرد پس توجهتان بر او باشد و انقدر ناامید نباشید. ممکن است دعوا و مرافعه ای در پیش داشته باشید اما بهتر است که سکوت کنید و خودتان را در دردسر نیندازید. به زودی گره کارتان باز می‌شود و به سعادت و شادکامی دست خواهید یافت.

فال شمع برای متولدین بهمن

این روزها آنقدر خود را درگیر شاخ و برگها کرده‌اید که از اصل ماجرای پیش آمده دور مانده‌اید؛ اگر این روال را ادامه بدهید اوضاع روز به روز برایتان پیچیده تر می شود. قرار بوده از کسی سراغی بگیرید و احوالش را بپرسید این هفته این کار را انجام خواهید داد. مدتی است که احساس می کنید نسبت به شخصی احساس نزدیکی می کنید، این احساس را جدی بگیرید. در مورد کاری که فعلا قصد انجامش را ندارید با دیگران صحبت نکنید، بیهوده آنها را متوقع و نسبت به خودتان بد بین می کنید. اتفاقی خوش در شرف وقوع است، بهتر است از این جریان استقبال کنید و درخواست خود را مطرح کنید این کار زندگی را برایتان آرام و راحت تر می کند. با ترس بزرگتان روبرو شوید چون قدرت پیروزی را دارید.

فال شمع برای متولدین اسفند

دری باز خواهد شد و مالی به دستتان خواهد رسید. حواستان باشد آن را حیف و میل نکنید و به زخمتان بزنید. برای شراکت در هر زمینه ای بهتر است دست نگهدارید و یک هفته صبر کنید. آنقدر در افکارتان غرق شده‌اید که مرزهای بین رویا و واقعیت برایتان مبهم شده، واقعیت تلخ است اما اگر با آن روبرو نشوید برایتان درد سر ساز خواهد شد. دریافت یک خبر می تواند تاثیر مطلوبی روی زندگی عاطفی‌تان بگذارد، حواستان باشد انتظار اطرافیان از شما بسیار بالاست، بهتر است وقت را بیهوده هدر نکنید و به پیشنهاد سفری که به شما شده جواب مثبت بدهید و برای مدتی از هیاهو دور شوید، دلتنگی بسیار این روزها بسیار کلافه‌تان کرده .

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار