بابک زنجانی| اموال بابک زنجانی| ثروت بابک زنجانی

بابک زنجانی بدهی هایش را برگرداند | بابک زنجانی آزاد می شود؟

رئیس قوه قضاییه گفت: محموله‌ای از اموال شناسایی شده بابک زنجانی در خارج از کشور که به تهران منتقل شده بنا بر کارشناسی‌های اولیه، تکافوی بدهی‌ها و خسارات نامبرده خواهد بود.

بابک زنجانی بدهی هایش را برگرداند | بابک زنجانی آزاد می شود؟

بابک زنجانی بازرگان و میلیارد ایرانی است که در سال 1392 دستگیر شد. از بابک زنجانی به عنوان یکی از اختلاسگران بزرگ نام برده می شود که بدهی چند صد میلیاردی دارد. در روزهای گذشته وکیل بابک زنجانی گفته بود اگر او بدهی اش را پرداخت کند شامل عفو و آزادی می شود. 

رئیس قوه قضاییه گفت: محموله‌ای از اموال شناسایی شده «بابک زنجانی» در خارج از کشور که به تهران منتقل شده بنا بر کارشناسی‌های اولیه، تکافوی بدهی‌ها و خسارات نامبرده خواهد بود؛ حالا اگر اموال بازگشته قبلی را هم اضافه کنیم؛ اضافه می‌آید البته من تاکید کرده‌ام که باز هم کارشناسی در این خصوص صورت بگیرد.

به گزارش تسنیم، محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضاییه امروز دوشنبه سی بهمن ماه اظهار کرد: در نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه بخش‌های ذیربط، اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته، این اموال، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او، خواهد بود.

وی گفت: این محموله از اموال شناسایی شده «بابک زنجانی» در خارج از کشور که به تهران منتقل شده بنا بر کارشناسی‌های اولیه، تکافوی بدهی‌ها و خسارات نامبرده خواهد بود؛ حالا اگر اموال بازگشته قبلی را هم اضافه کنیم؛ اضافه می‌آید البته من تاکید کرده‌ام که باز هم کارشناسی در این خصوص صورت بگیرد.

رئیس قوه قضاییه افزود: در مرحله‌ای از رسیدگی به پرونده، جمعی از اشخاص از یک دستگاه آمدند و گفتند ما می‌خواهیم در جهت شناسایی و بازگرداندن اموال «بابک زنجانی» کار جدیدی را آغاز کنیم؛ ما اعلام کردیم از این امر استقبال می‌کنیم البته من یک اولتیماتوم دادم و ظرف زمانی مشخصی را تعیین کردیم که اگر باز هم ادعا‌های محکوم‌علیه به اثبات نرسید و اموالی از او شناسایی و مسترد نشد که تکافوی بدهی‌هایش را بدهد، حکم قطعی و قانونی در قبال او اجرایی خواهد شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار