تعطیلی مدارس| تعطیلی مدارس تهران| تعطیلی مدارس فردا

تعطیلی مدارس 15 بهمن 1402 | روز یکشنبه مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

فردا ۱۵ بهمن مدارس کدام استانها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس 15 بهمن 1402 | روز یکشنبه مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس فردا محتمل است. در هفته های اخیر به علت بارش برف و باران و برودت هوا تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف کشور رخ داده است. عمده دلیل تعطیلی مدارس در ایران آلودگی هوا است اما در روزهای اخیر بیشترین دلیل تعطیلی مدارس بارش برف بوده است.

مدارس شهرستانهای فیروزکوه، پردیس، دماوند، رودهن در مقاطع ابتدایی و متوسطه، لواسان، رودبار قصران، مشهد، سمنان، همدان، کردستان، برخی مدارس کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مدارس ابتدایی زنجان، برخی شهرستان‌های استان گلستان و شهرستان‌های الیگودرز و ازنا  امروز به‌دلیل بارش برف و برودت هوا به صورت غیرحضوری برگزار شد. با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان در برخی از استان‌ها احتمالا باید منتظر تعطیلی مدارس فردا ۱۵ بهمن ماه باشیم.

تعطیلی مدارس ۱۵ بهمن

استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در ۱۵ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

اخبار هواشناسی ایران

سازمان هواشناسی با توجه به میزان بارش برف از احتمال وقوع بهمن در برخی مناطق خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود.  روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش برف باران و وزش باد روی می‌دهد.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در شمال شرق خواهد فعال بود و به‌تدریج از مرزهای شرقی خارج می‌شود. طی امروز و فردا در نیمه غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شمالی و طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در شرق و جنوب شرق کشور افت محسوس دما پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار