پیش بینی هواشناسی

پیس بینی هواشناسی از وضعیت هوای امروز | وضعیت جوی امروز 13 اردیبهشت 1401

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۳ اردی‌بهشت ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تهران نسبتا ابری است و حداکثر دما ۲۳ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

پیس بینی هواشناسی از وضعیت هوای امروز  | وضعیت جوی امروز 13 اردیبهشت 1401

به گزارش خبر ملت؛ امروز آسمان تهران ابری است و دما در طول شب از چهارده درجه به مرور و در طول روز به بیست درجه می‌رسد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا ابری پیش‌بینی می‌شود. فردا ۱۳ اردی‌بهشت ۱۴۰۱ آسمان نسبتا ابری خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت سبز پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۱۳ اردی‌بهشت ماه) نسبتا ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۴ اردی‌بهشت ماه) هم نسبتا آفتابی با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۱۵ اردی‌بهشت ماه) تا حدودی آفتابی و با حداقل دمای ۱۷ درجه و با حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

هواشناسی

وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۷۳ و قابل قبول قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته نیز روی عدد ۷۶ و در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

آلودگی تهران 

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۱۳ اردی‌بهشت ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (۱۳ اردی‌بهشت ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

آب و هوای ایران

بیشترین بارش‌ها را در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و شمال استان سمنان خواهیم داشت.

فردا نوار شمالی و استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش را تجربه خواهند کرد که گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

منبع: فرارو

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار