قرعه کشی ایران خودرو | زمان قرعه کشی ایران خودرو

فوری | خبر مهم از قرعه کشی ایران خودرو

در طرح فروش فوری ایران خودرو عادی و ویژه مادران، ۴ محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و رانا پلاس با موتورTU۵P، سقف شیشه‌ای و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود.

فوری | خبر مهم از قرعه کشی ایران خودرو

با توجه به میزان بالا بودن تقاضا برای خرید خودرو طرح های مختلفی از سمت شرکت های خودرو سازی اعمال می شود. قرعه کشی ایران خودرو یکی از همین طرح ها می باشد. ضمن این که قرعه کشی ایران خودرو و سایر طرح های پیش فروش و فروش فوری می توانند یکی از روش ها برای کنترل کردن قیمت محصولات و خودرو ها به شما بروند. زمان قرعه کشی ایران خودرو چند روز قبل از طریق سایت اطلاع رسانی می شود و افراد متقاضی در طرح قرعه کشی ایران خودرو شرکت می کنند. در ادامه به جدیدترین و مهم ترین خبر های قرعه کشی ایران خودرو می پردازیم.

زمان قرعه کشی ایران خوردو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله ۳۶ فروش فوق‌العاده متقاضیان عادی و چهارمین فروش فوق‌العاده طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، چهار محصول خود را از روز سه شنبه به مدت سه روز عرضه کرده است.

در این طرح، ۴ محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و رانا پلاس با موتورTU۵P، سقف شیشه‌ای و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود.

با توجه به تعطیلی روز شنبه، سال‌روز شهادت حضرت امام علی (ع)، مراسم قرعه کشی یک‌شنبه هفته آینده چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. اسامی برندگان متقاضیان عادی، عصر همان روز و اسامی برندگان طرح مادران، پس از استعلام تا ۷۲ ساعت بعد از قرعه کشی منتشر خواهند شد.

متقاضیان می‌توانستند از روز ۳۰ فروردین ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.

منبع: گسترش نیوز

فرآیند ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و مشتری باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع شود.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز کنند. در صورت عدم واریز وجه، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلاً دارا بودن پلاک فعال انتظامی و فاقد گواهینامه رانندگی دارای اعتبار (حداقل پایه سوم) و …) باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط عمومی بخشنامه قرعه کشی ایران خودرو

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است، همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نیست.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروی سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند.

گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، بر اساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.‌

شرایط اختصاصی بخشنامه قرعه کشی ایران خودرو

قرعه کشی ایران خودرو

تحویل خودرو بر پایه اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و دیگر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری، پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن از جمله تأخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص است.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهانه)، خسارت تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت نام نویسی از طریق سایت و میز کار (پنل کاربری) امکان پذیر است و لیکن پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و کلیه پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین نام نویسی ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار