پروازهای شرکت هواپیمایی آتا باطل شد

بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا چهار پرواز رفت و برگشت در مسیر تبریز-تهران و دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تبریز-مشهد صبح امروز سوم تیرماه توسط شرکت هواپیمایی آتا باطل شد.

پروازهای شرکت هواپیمایی آتا باطل شد

 

محسن فلاح در این خصوص گفت: این پروازها که مقرر بود امروز انجام شود، به‌ دلیل نقص فنی لغو شده است.

وی ادامه داد: شب گذشته به مسافران درباره نقص فنی هواپیما و لغو دو پرواز در مسیر رفت و برگشت تبریز - مشهد و چهار پرواز رفت و برگشت در مسیر تبریز - تهران اطلاع رسانی شده بود.

وی افزود: برخی از آژانس‌های مسافرتی به موقع به مسافران اطلاع رسانی نکردند و این امر موجب شد تا برخی مسافران جهت پرواز مراجعه کنند.

فلاح تاکید کرد: ۸۰ درصد مسافران را با پروازهای ایرلاین‌های دیگر جابه‌جا کردیم و ۲۰ درصد مابقی نیز با هماهنگی خود مسافران فردا با هواپیمای جایگزین جابه‌جا می‌شوند که این مسافران به هتل برده شدند تا زمان پرواز در آنجا بمانند، تعدادی از مسافرین نیز بلیط خود را ابطال کرده و به ایرلاین‌های دیگر مراجعه کردند.

لازم به ذکر است، شرکت هواپیمایی آتا در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت ابطال برخی پروازها به اطلاع مسافران گرانقدر می‌رساند که بر اساس دستورالعمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی تمامی حقوق مسافران محترم محفوظ است و لذا مسافران می‌توانند با مراجعه به ایستگاه مبدا یا از طریق تماس با شماره ۰۲۱.۴۸۵۵ (داخلی یک) نسبت به پیگیری مطالبات قانونی خود اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار