دعوای شدید استقلال با پرسپولیس برای جذب این مدافع

کاپیتان تیم ملی امید یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی سال گذشته مشتریان زیادی به خود دید،

دعوای شدید استقلال با پرسپولیس برای جذب این مدافع

 سامان فلاح یکی از جوان‌های آینده‌دار فوتبال ایران است که طی دو ماه گذشته با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد؛ او در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ در حالی که خود را برای حضور در اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی آماده می‌کرد، در یک سانحه تصادف دچار آسیب شد و به همین خاطر در سال ۱۴۰۲ برای پیکان به میدان نرفته است.

فلاح زیر نظر پزشکان به مداوای بخش‌های آسیب‌دیده بدن خود پرداخت و حالا به مرز بهبودی کامل رسیده است. او اما به دلیل دوری طولانی مدت از تمرینات گروهی پیکان شرایط بازی کردن در هفته پایانی لیگ برتر را ندارد و اگرچه کار با توپ را هم شروع کرده اما فعلا به صورت اختصاصی تمریناتش را جلو می‌برد.

مدافع ملی‌پوش پیکان در هفته پایانی لیگ برتر و در بازی با مس رفسنجان هم شرایط حضور در ترکیب خودروسازان را ندارد و با این تفاسیر بازگشت او به میادین فوتبال به فصل آینده موکول خواهد شد.

فلاح یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی سال گذشته مشتریان زیادی به خود دید، اما مدیران باشگاه با توجه به اعلام نیاز مجتبی حسینی اجازه جدایی به او را ندادند و در پیکان ماندگار شد.

این مدافع ۲۲ ساله که به نظر می‌رسد علاوه بر حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان، کاپیتان تیم فوتبال امید ایران نیز در مسیر منتهی به المپیک باشد،‌ هنوز ۲ سال دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده، اما بدون تردید برای فصل جدید لیگ برتر هم مشتریان خوبی خواهد داشت.

با اینکه دو سال دیگر از قرارداد فلاح و پیکان باقی مانده، اما شاید تصمیم مدیران باشگاه در صورت داشتن پیشنهاد خوب از باشگاه‌های دیگر فروش مدافع ملی‌پوش خود باشد. اتفاقی که بازگشت این بازیکن به فوتبال را با پیراهن تیمی جدید رقم خواهد زد.

هر چه هست ، مدافع پیکان فعلا برای رسیدن به شرایط ایده‌آل آمادگی بدنی تلاش می‌کند و باید دید در هفته‌های آینده و با شروع دوباره فصل نقل و انتقالات چه اتفاقاتی درباره او رخ خواهد داد و فوتبالش را در چه تیمی ادامه می‌دهد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار