دو بازیکن مشهور از فهرست تیم ملی خط خوردند/ پای خداداد عزیزی و افشین پیروانی در میان بود!

بر اساس مطلب منتشر شده در یکی از هفته نامه های قدیمی، حدود ۳۰ سال قبل دو بازیکن مشهور فوتبال ایران از اردوی تیم ملی خط خوردند.

دو بازیکن مشهور از فهرست تیم ملی خط خوردند/ پای خداداد عزیزی و افشین پیروانی در میان بود!

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید از هفته نامه امید است که در ابتدای هفته و به صورت سیاه و سفید منتشر می‌شد.

این هفته نامه را یکی از روزنامه‌نگاران مشهور ورزشی «اردشیر لارودی» سردبیری می‌کرد. در این خبر همانطور که مشاهده می‌کنید، نام ۲۰ بازیکن از جمع خط خورده‌های تیم ملی اعلام شده است که احتمالا این خط خورده‌ها از یکی از اردوهای ملی در دوره علی پروین است که عادت داشت بازیکنان زیادی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

در بین بازیکنان به اسامی ای برمی‌خوریم که به ندرت اسمشان را در فوتبال ایران شنیده بودیم؛ از جمله قاسم سعیدی، اکبر فرضی، اصغر نوشهریور، محمدرضا قلی‌پور، مهران محمدی، مجید فردی، رضا سلیمی، محمد عود، حسین حاجعلی زاده و علی پروشان.

خداداد عزیزی

البته در همین لیست ۲۰ نفره، تعدادی غلط املایی نیز وجود دارد: از جمله علی‌میرزا استواری که نام او علی‌استوار میرزایی درج شده یا علی اکبر استاد اسدی که در این فهرست نامش اسد استاد اسدی است. اصغر نوشهریور هم احتمالا بازیکنی است که اصغر شیرپور نام داشت.

خداداد عزیزی معروف‌ترین بازیکن غربال است و افشین پیروانی نیز از ملی‌پوشان آینده تیم ملی که هنوز به عنوان یک بازیکن جوان در اردوها به جمع نفرات اصلی راه پیدا نمی‌کند.

منبع:ورزش سه

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار