این ستاره های استقلال به خاطر ساپینتو سوختند

سعید مراغه چیان پیشکسوت استقلال گفت: باعث تاسف است که استقلال با این همه مهره و در شرایطی که بازیکنان خوبی روی نیمکتش داشت نتوانست به خوبی از آنها استفاده کند و قهرمان شود.

این ستاره های استقلال به خاطر ساپینتو سوختند

سعید مراغه چیان فوتبالیست سالهای دور تیم استقلال و تیم ملی  درباره شرایط استقلال در آستانه دیدار مقابل تراکتور اظهار داشت: فوتبال مشخص نمی‌کند چه تیمی از پیش برنده است. باید دید بازی چطور برگزار می شود. تراکتور یک تیم فوق العاده خوب است. به ویژه در نیم فصل دوم که مربی اسپانیایی فرصت پیدا کرد در تعطیلات جام جهانی تیمش را بسازد. از این رو فکر می کنم استقلال کار سختی مقابل تراکتور در پیش خواهد داشت.

وی افزود: البته استقلال هم این هفته ها دیگر انگیزه آنچنانی ندارد. چون نه قهرمان می‌شود و نه نایب قهرمان. افسوس که این استقلال به این خوبی نتوانست این فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد. خیلی دوست داشتم استقلال بتواند قهرمانی فصل قبل اش را دوباره تکرار کند اما برخی اتفاقات مثل تصمیمات سرمربی استقلال مانع از این کار شد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: بارها در این فصل مصاحبه کردم و گفتم نمی دانم چرا امیرعلی صادقی و ابوالفضل جلالی در ترکیب استقلال بازی نمی کنند. این دو نفر نه فامیل من هستند و نه تا به حال آنها را از نزدیک دیده‌ام. من کارشناسی فوتبالی می‌کنم و حرفم حرف فنی است. این دو نفر در پست های هجومی و دفاع چپ همین الان جزو بهترین های استقلال هستند ولی متاسفانه خیلی کم به میدان رفتند و اگر دلخوری از ساپینتو داشته باشند حق دارند.

مراغه چیان تاکید کرد: جعفر سلمانی فوتبالیست خوبی است اما نمی دانم چطور می شود در حضور ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی را در دفاع چپ به میدان بفرستند که اصلا دفاع چپ نیست. او ذاتاً هافبک رو به جلوست. نه فیزیکش برای دفاع خوب است نه قامت بلندی برای سرزنی درون هجده قدم دارد. البته مربیگری سلیقه‌ای است اما ممکن است گاهی اوقات همین سلیقه ها باعث نتیجه نگرفتن یک تیم شود. همانطور که استقلال در برخی پست ها دچار مشکل شد و نتوانست از همه داشته هایش خوب استفاده کند.

پیشکسوت استقلالی ها همچنین درباره مسابقه جام حذفی گفت: مطمئنم استقلال در جام حذفی با قدرت ظاهر می شود. کاملا مشخص است که سرمربی استقلال در این چند بازی به بازیکنان اصلی و خسته خودش استراحت داده تا در بازی نیمه نهایی با قدرت به میدان برود. امیدوارم این قهرمانی بدست بیاید و دل هواداران را شاد کند.

بازیکن سالهای دور استقلال همچنین درباره اینکه آیا ساپینتو می تواند فصل آینده در استقلال بماند و تیم را قهرمان کند توضیح داد: اگر او بخواهد مثل این فصل باشد باز هم نمی توانیم امیدی به قهرمانی استقلال داشته باشیم. استقلال در نیم فصل اول فرصت های خوبی را از دست داد و دائم ترکیبش را تغییر می داد. ساپینتو هم رفتارهایی داشت که در شأن باشگاه استقلال نبود و در نهایت باعث شد در هفت مسابقه کنار تیم استقلال نباشد.

وی گفت: ساپینتو مسابقات حساس مقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را هم باخت تا ۱۰ امتیاز از دست بدهد که اگر نصف این امتیازات را هم داشتیم الان صدر جدول بودیم. امیدوارم مدیران باشگاه استقلال درباره ساپینتو بهترین تصمیم را بگیرند.

 

منبع: خبر ورزشی
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار