مریم مومن| عکس مریم مومن| مریم مومن و همسرش

مریم مومن راز خصوصی اش را فاش کرد | اشک های مریم مومن +ویدئو

مریم مومن بازیگر مشهور سینما و تلویزیون جلوی دوربین اشک ریخت و از طلاق پدر و مادرش سخن گفت.

مریم مومن راز خصوصی اش را فاش کرد | اشک های مریم مومن +ویدئو

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون است که سال 1397 با بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. مریم مومن متولد سال 1377 است و 25 سال دارد. مریم مومن اصالتا ترک و اهل مشکین شهر اردبیل است. مریم مومن در مصاحبه ای گفت که فرزند طلاق است و همین موضوع باعث شده در زندگی قوی بار بیاید. مریم مومن به تازگی با انتشار ویدئویی جنجال به پا کرده است.

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت پیش از این گفته که فرزند طلاق است و این روی زندگی اش تاثیر زیادی گذاشته است.

بغض و اشک‌های تلخ مریم مومن پس از سوال تلخ مجری از او در خصوص پدر و مادرش را ببینید.

مریم مریم ازدواج کرده است؟

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون تصویری منتشر کرده که بحث برانگیز شده است. خانم مومن در این تصویر حلقه یا انگشتری در انگشت حلقه خود به دست دارد که بسیاری را به این شک انداخته که او ازدواج کرده یا نه.

برخی از کاربران نوشته اند که مریم مومن در این تصویر به صورت تعمدی خواسته حلقه توی دستانش را به مخاطبان نشان دهد.

البته برخی دیگر نوشته اند اینکه یک حلقه یا انگشتر توی دستان این بازیگر است لزوما به معنای متاهل شدن او نیست. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید مریم مومن به این صحبتها چه واکنشی نشان می‌دهد.

عکس جذاب مریم مومن با تم سیاه و سفید

تغییر چهره مریم مومن

مریم مومن، بازیگر ۲۵ ساله ایرانی که معمولا با آرایش‌های غلیظ و عجیب‌غریبی که سنش را بیشتر از حد معمول نشان می‌دهند توجه مخاطبانش را جلب می‌کند، در جدیدترین استوری اینستاگرامش از استایلی جدید رونمایی کرد.

مومن در تصویر جدیدش با مانتوی مجلسی آبی که طرح‌های سفید و تزئینات زرق و برق‌دار طلایی دارد و شالی همرنگ با مانتویش دیده می‌شود، اما موهای فرفری نامنظمی که صورت میکاپ‌شده‌اش را قاب گرفته‌اند، انتخاب مناسبی برای این تیپ به نظر نمی‌رسند.

تیپ جدید مریم مومن

مریم مومن چگونه بازیگر شد؟

مریم مومن درباره بازیگر شدن خود می‌گوید: «کلاس های بازیگری را در دوران دبیرستان بصورت قایمکی و بدون اجازه خانواده حضور داشته است و از عدم علاقه خانواده وی به بازیگری ایشان پرده برداشت.

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم، اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس‌های بازیگری می‌رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس‌ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

اگر خم به ابروی پدر و مادرم بیاید از این مسیر برمیگردم و اگر واقعا ببینم پدر و مادرم از ته دل راضی نیستن همین جا قول میدهم که از این راه برمیگردم.»

مریم مومن

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار