مریم معصومی| عکس مریم معصومی| مریم معصومی بدنسازی

تیپ گنگستری مریم معصومی در باشگاه بدنسازی | مریم معصومی هر روز قوی تر از دیروز

مریم معصومی بازیگر سابق سینما و تلویزیون که مدتی‌ است از شغل بازیگری کناره‌گیری کرده و به‌عنوان مربی بدنساز مشغول فعالیت است، تصویر جدیدی از خود در باشگاه منتشر کرد.

تیپ گنگستری مریم معصومی در باشگاه بدنسازی | مریم معصومی هر روز قوی تر از دیروز

خبرملت: در شروع دهه 1380 بازیگر جدیدی به نام مریم معصومی خودش را به سینما و تلویزیون ایران معرفی کرد. مریم معصومی در سریالهایی نظیر سه دونگ، سه دونگ، مرز خوشبختی و تعطیلات رویایی بازی کرد. در کنار فیلم‌ها و سریال‌های مریم معصومی، این بازیگر به خاطر پوشش‌های جنجالی‌اش در مراسم‌های اکران عمومی و خصوصی نیز مورد توجه قرار گرفت. مریم معصومی متولد متولد اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. مریم معصومی دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان بوده و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.

مریم معصومی بازیگر سابق سینما و تلویزیون که مدتی‌ است از شغل بازیگری کناره‌گیری کرده و به‌عنوان مربی بدنساز مشغول فعالیت است، تصویر جدیدی از خود در باشگاه منتشر کرد.

این بازیگر که در عکس جدیدش با استایلی خاص دیده می‌شود، همراه با انتشار تصویر جدید خود نوشته:«هر روز قوی‌تر از دیروز»

خداحافظی مریم معصومی از بازیگری

مریم معصومی در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که بازیگری را برای همیشه کنار گذاشته است.

مریم معصومی که متولد ۱۳۶۵ و دانش‌آموخته کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان است، دلیل عجیبی را برای کنار گذاشتن بازیگری عنوان کرده است.

بازیگر سریال‌های فاصله‌ها، مرز خوشبختی و تعطیلات رویایی نوشته: «یهو وسط یه پروژه دیدم دیگه هیچ علاقه‌ای به این کار پر از آسیب ندارم، من کلا هر چی حالمو خوب نکنه ترکش می‌کنم»

photo_2023-06-04_15-01-55

بدنسازی حرفه‌ای مریم معصومی

مریم معصومی بدنسازی را پیش از مهاجرت و زمانی که در ایران بود آغاز کرد. او در دوره‌ای که به عنوان یک بازیگر شناخته می‌شد عکس‌هایی از خودش در باشگاه بدنسازی و در حین ورزش کردن منتشر کرد.

این خانم بازیگر با انتشار عکس‌های زیر نوشت: «نمیتونی هیچکسو به سمت بالا رفتن هل بدی مگه اینکه خودش مشتاق بالا رفتن باشه.

پ ن: سلام

اینجا همون جاییست که من تقریبا ۴ روز در هفته، کل وقتمو میگذرونم،

شنا،فیتنس،آفتاب،والیبال و...»

photo_2019-08-16_15-36-19

 

 

photo_2019-08-15_17-48-47

photo_2019-08-15_17-48-47 (2)

مریم معصومی آرزوی رئیس جمهور شدن در سر دارد!

مریم معصومی در برنامه «دورهمی» اعلام کرد که از کودکی آرزوی رییس جمهور شدن را در دل داشته است.

مریم معصومی، بازیگر سریال «مرز خوشبختی» مهمان برنامه «دورهمی» بود. این بازیگر که مدرک کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل دارد، در «دورهمی» گفت: «با اینکه می‌دانستم در ایران رئیس‌جمهور خانم نداریم، از کودکی دوست داشتم رئیس‌جمهور شوم. اگر رئیس‌جمهور شوم چون خانم‌ها خیلی برای من مهم هستند به آن‌ها و به تمام اقشار مختلف ایران خدمت می‌کنم.»

این بازیگر در ادامه درباره فعالیت خود در زمینه بازیگری گفت: «هشت سال است که کار می‌کنم و از یک سکانس و یک پلان شروع کردم و از ابتدا عزم خود را جزم کردم که راکد نباشم و از سال ۹۰ با سریال «سه دونگ سه دونگ» دیده شدم.»

معصومی که سابقه شرکت در کلاس‌های حمید سمندریان را در کارنامه دارد از علاقه‌اش به بازی در نقش‌های منفی هم پرده برداشت: «خیلی دوست دارم نقش‌های منفی را بازی کنم و یک بار خیلی کوتاه تجربه بازی آن را داشتم و این یکی از ویژگی‌های متولدین اسفند است.»

این بازیگر در ادامه به مخالفت خانواده‌اش با تحصیل در رشته‌های هنری اشاره کرد و اعلام کرد که دستی هم در موسیقی و نواختن پیانو کلاسیک دارد.

maryammasoumi_

ازدواج مریم معصومی؟

مریم معصومی تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد است.

مریم معصومی می‌گوید: «همه زن​ها از نوجوانی یکسری ایده​آل​ها درباره همسر آینده​شان در ذهن دارند من هم ایده​آل​هایم همیشه مشخص بوده است. در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می​دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم​های دیگر فرقی می​کند. خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است. اینکه آن مردم در چه خانواده​ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است. دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده​اش باشد. من مرد کامل و مستقل دوست دارم.»

مریم معصومی و شیرین بینا در سریال رمضانی «نقش خاک» - خبرآنلاین

این بازیگر می‌گوید: همه آدم​ها عشق را تجربه کردند و به نظر من عشق می​تواند بارها در مراحل مختلف پیش بیاید. بستگی به این دارد که چندبار بخواهیم آن را تجربه کنند. من یک بار تجربه کردم و دیگر نخواستم تجربه کنم ولی می دانم فقط کافی است که بخواهم. اما مهمترین مسأله برای من درباره همسر آینده ام این است که به هنر علاقه داشته باشد و مانع کار من نشود.شاید برای همین ترجیح می​دهم الان به ازدواج فکر نکنم و یا او هم در همین حرفه فعال باشد.»

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار