طناز طباطبایی | خنده های دلربا طناز طباطبایی

جذابیت بی نظیر طناز طباطبایی با خنده هایش | خنده ای دلنشین طناز طباطبایی دل هر کرسی را می برد

طناز طباطبایی با خنده های دلربا اش در ادامه خواهید دید.

جذابیت بی نظیر طناز طباطبایی با خنده هایش | خنده ای دلنشین طناز طباطبایی دل هر کرسی را می برد

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است .طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است.طناز طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. طناز طباطبایی از ۱۸ سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد.طناز طباطبایی در هنرهای دیگری چون نقاشی و موسیقی هم فعالیت دارد.طناز طباطبایی قمی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است ، تنها یک خواهر بزرگتر بنام «لیلا» دارد که مترجمی زبان خوانده و دکترای روانشناسی دارد.

طناز طباطبایی

علاقه به ازدواج

قبلا بر این باور بودم که ازدواج کردن عاملی برای محدودیت فعالیت هنری ام است و باعث می شود یک مرحله به عقب برگردم اما حالا به ازدواج فکر می کنم

از وقتی سی سالگی را رد کردم بیشتر آرام شدم و به زندگی فکر می کنم البته اینکه بروی بگردی شوهر خوشتیب و پولدار پیدا کنی را قبول ندارم و همان نگاه ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم

معرفت در رفاقت

وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند تا جایی که در خوشی و ناخوشی آنها را ترک نمی کند و برای خوشحال کردنشان کم نمی گذارد.

موسیقی و نقاشی

خانم طباطبایی بجز بازیگری در عرصه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد ، او گیتاز میزند و در کنار آن به هنر نقاشی هم می پردازد

نسبت با بهنوش طباطبایی

طناز طباطبایی قمی هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی دیگر بازیگر زن و مرحوم علی طباطبایی (بازیگر) ندارد و صرفا یک تشابه اسمی می باشد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار