پوست شیر

حمایت کوبنده بازیگر پوست شیر از رسول خادم | بازیگر پوست شیر علیرضا دبیر را کوباند

علیرضا کمالی بازیگر مشهور سینما با انتشار یک یادداشت معنادار و متفاوت در اینستاگرام اش حمایت همه جانبه خودش از رسول خادم را اعلام کرده است.

حمایت کوبنده بازیگر پوست شیر از رسول خادم |  بازیگر پوست شیر علیرضا دبیر را کوباند

سریال پوست شیر با بازی درخشان هادی حجازی فر و شهاب حسینی، ساختهٔ دو برادر افغان است. سریال پوست شیر از ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی در پلتفرم نمایش خانگی فیلم نت پخش شد. پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. علیرضا کمالی بازیگر مشهور سینما با انتشار یک یادداشت معنادار و متفاوت در اینستاگرام اش حمایت همه جانبه خودش از رسول خادم را اعلام کرده است.

در روز‌های اخیر حواشی ایجاد شده درباره اختلاف علیرضا دبیر و رسول خادم در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای را در پی داشته است. پس از این خبر جنجالی بود که اغلب چهره‌های مشهور کشور با انتشار مطالبی حمایتی به تمجید و تحسین عملکرد رسول خادم در این مدت پرداختند.

در همین راستا حالا علیرضا کمالی که این روز‌ها با شخصیت رضا پروانه سریال پوست شیر در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده، واکنش جالبی به این موضوع نشان داده است.

این بازیگر مشهور با انتشار تصویری از قهرمان سابق المپیک و جهان خطاب به او نوشته است:

جهان پهلوانا صفای تو باد

دل مهرورزان صفای تو باد

بماناد نیرو به جان و تنت

رسا باد صافی سخن گفتنت

پوست شیر

همچنین علیرضا کمالی در این یادداشت معنادار و خاص رسول خادم را به درخت سرو تشبیه کرده است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار