شلوار

عید امسال شلوار چی مده؟ | مدل شلوار 1402 در استایل های شیک و جذاب

در این مطلب مدل شلوار ترند شده عید 1402در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید.

عید امسال شلوار چی مده؟ | مدل شلوار 1402 در استایل های شیک و جذاب

امسال عید شلوار چی بپوشم این سوالی است که اکثرا می پرسند و دنبال یک استایل جذاب با شلوار و ست مورد نیازش هستند. با تمام آیتم هایی که برای امسال مد شدند و می توانیم استایل های متفاوت و شیکی با شلوار های ترند شده امسال بسازیم. مدل شلوار  ترند شده 1402 در استایل های شیک و جذاب را برای شما گرد آوری کرده ایم امیدواریم مدل های جذاب شلوار با ست آن مورد پسند شما قرار گیرد.

مدل شلوار 1402 در استایل های شیک و جذاب

برای خرید شلوار حتما به سایز شلوار بسیار دقت کنید و توجه داشته باشید که نوع جنس پارچه چیست و از آب رفت آن موقع شست و شو مطلع شوید که اگر جنس‌ پارچه شلوار نخی باشد حتما ۱ سایز بزرگتر بخرید در غیر این صورت سایز و اندازه خود خرید کنید. در خرید شلوار جین حتما سایز و اندازه ای را انتخاب کنید که جذب شما باشد چون بعد از چند بار استفاده به اصطلاح جا باز میکند.

اندام خانمها به سه دسته لاغر ،چاق و متوسط تقسیم میشوند که هر کدام با توجه به ویژگی بدن خود باید فاق شلوار مناسب را انتخاب کنند. خانمهای چاق به دلیل داشتن شکم و پهلو بهتر است به سراغ خرید شلوار زنانه فاق بلند بروند چون باعث پوشیده شدن آن قسمت میشود. دسته خانمهای لاغر بهتر است فاق شلوار کوتاه را انتخاب کنند و از استایل زیبای آن لذت ببرند. در آخر هم خانمهای با اندام متوسط بهترین گزینه خرید شلوار زنانه فاق متوسط میباشد.

در این مطلب مدل شلوار  ترند شده عید 1402در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید.

شلوار عید

 

شلوار عید

شلوار عید

شلوار عید

شلوار عید

شلوار عید

شلوار عید

شما کدوم مدل از شلوار های زیر را دوست داشتید؟ سبک شلوارا همچنان با سال گذشته خیلی فرقی نمی کند اما گویا امسال نیز شلوار مام فیت و مام استایل پرطرفدارترین باشد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار