شلوار بگ

اگر شلوار بگ داری ببین | شلوار بگ را با این لباس ها ست کن

در این مطلب می خواهیم به نحوه ست کردن شلوار بگ بپردازیم تا بدانید بهتر است شلوار بگ رو با چی بپوشیم.

اگر شلوار بگ داری ببین | شلوار بگ را با این لباس ها ست کن

در این روزها، شلوار بگ استایل در میان خانم ها و آقایان بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. آیا نحوه ست کردن شلوار بگ را با دیگر لباس ها، مانتوها و کفش میدانید؟ شلوار بگ یا baggy pants شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ها از کش استفاده شده است. در برخی از مدل‌های شلوار بگ دور مچ پا نیز از کش استفاده می‌شود. مدل شلوار بگ امروزه به یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار تبدیل شده است و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش تان استفاده نمایید. مدل شلوار بگ امروزه به یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار تبدیل شده است و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش تان استفاده نمایید. ایجاد تعادل در ظاهر کلی، موضوعی کلیدی و مهم در ست کردن شلوار بگ است، مراقب این باشید که با پارچه های بیش از حد بر اندام خود غلبه نکنید. 

اگر شلوار بگ داری ببین

شلوار های بگ معمولا مناسب فصول بهار و تابستان هستند اما می توانید از نمونه های جین آن در فصول سرد هم استفاده کنید. شلوارهای بگ معمولا استایلی راحت و آزاد و به گونه ای بی خیال به شما می دهند که بر این اساس اگر می خواهید مرتب و رسمی به نظر برسید بهتر است از شلوار بگ کمتر گشاد استفاده کنید. در این مطلب می خواهیم به نحوه ست کردن شلوار بگ بپردازیم تا بدانید بهتر است شلوار بگ رو با چی بپوشیم.

شلوار بگ

شلوار بگ

شلوار بگ

شلوار بگ

نکاتی که برای ست کردن شلوار بگ

ایجاد تعادل در ظاهر کلی، موضوعی کلیدی و مهم در ست کردن شلوار بگ است، مراقب این باشید که با پارچه های بیش از حد بر اندام خود غلبه نکنید.

افراد چاقی که می خواهند شلور بگ را با مانتوی کوتاه ست کنند باید به این نکته توجه کنند که در این نوع استایل، شلوار مرکز توجه قرار دارد و اگر می خواهند لاغر به نظر برسند، از رنگ های ساده و سرد استفاده کنند. هم چنین پوشیدن شلوارهای عمودی راه راه می تواند شخص را لاغرتر نشان دهد. شلوارهایی که فاق بلندی دارند، قد را بلندتر نشان می دهد بنابراین انتخاب خوبی برای افراد اور سایز می باشد.

اشخاص لاغری که می خواهند با شلوار بگ، مانتوی کوتاه بپوشند ، بهتراست شلوارهای گلدار با رنگ های گرم و شاد انتخاب کنند. هم چنین اشخاصی که پاهای لاغرتر دارند، می توانند با این استایل لاغری پاهای خود را بپوشانند. بنابراین انتخاب استایل مانتوی کوتاه با شلوار بگی برای این افراد نیز انتخاب بسیار جذابی خواهد بود.

افرادی که اندام سیبی شکلی دارند ( بالاتنه آن ها نسبت به پایین تنه بزرگ تر است)، با پوشیدن شلوار بگ از این استایل می توانند به تناسب اندام بهتری برسند. همچنین افرادی که اندام گلابی شکل دارند، نیز می توانند با داشتن این استایل توجه را از روی قسمت های چاق بدن بردارند.

یکی دیگر از استایل ها با شلوار بگ جین، یک بلوز سفید آستین بلند، به همراه سویشرت مشکی طرح‌ دار و یک جفت نیم ‌بوت مشکی و اکسسوری طلایی رنگ می باشد.

اگر می خواهید مانتو کوتاه با شلوار بگی بپوشید باید در انتخاب مانتو دقت کنید که مانتو خیلی تنگ نباشد زیرا باعث می شود شلوار دید خوبی نداشته باشد .

در انتخاب مانتو برای شلوار بگ آزاد هستید، هر نوع مانتویی( جلوباز، جلوبسته، عبایی و …) بپوشید.

اگر می خواهید مانتو کوتاه با شلوار بگی بپوشید ، انتخاب رنگ شلوار دمپا گشاد اهمیت بسیارزیادی دارد و باید برای انتخاب آن وقت بسیار زیادی بگذارید. اگر شلوار دمپا گشاد شما رنگ های خنثی داشته باشند ، به راحتی می توانید با رنگ های دیگری بقیه استایل خود را کامل کنید زیرا رنگ های خنثی به راحتی می تواند با سایر رنگ ها ست شوند.

مانتو کوتاه با شلوار بگی جین برای دورهمی های دوستانه و محل کار گزینه ی مناسبی می باشد. برای تکمیل کردن این استایل می توانید از کفش های پاشنه دار و یا تخت استفاده کنید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار