سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | سهامداران عدالت

سود سهام عدالت کی واریز میشود؟ | جیب پرپول سهام عدالتی ها تا عید

در مورد اختصاص سهام عدالت به جا ماندگان دو دهک کم درآمد کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اظهار داشت: هیأت تطبیق مقررات دولت ایرادی به مصوبه اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گرفته است که باید این ایراد برطرف شود.

سود سهام عدالت کی واریز میشود؟ | جیب پرپول سهام عدالتی ها تا عید

سهام عدالت گونه‌ای یارانه است که بنابر نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. دولت، هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرده‌است. در واقع پشتیبانی از سهام عدالت توسط شرکت ها و کارخانجات دولتی انجام می شود و 60 شرکت فرابورس دولتی نسبت به پرداخت سود به سهامداران است.

سود سهام عدالت کی واریز میشود؟

سهام عدالت در دولت نهم به برخی از افراد داده شده است. این ثبت نام فقط مخصوص افراد تحت پوشش کمیته بود. اما باز هم افرادی هستند که مشمول سهام عدالت می شوند، اما هنوز سهامی دریافت نکرده اند. در خرداد و تیر 1401 خبری بر مبنی ثبت نام جاماندگان سهام عدالت منتشر شد. قرار بود در سال جدید جاماندگان سهام عدالت هم بتوانند ثبت نام کنند.با این حال هنوز هم خبری برای جاماندگان سهام عدالت منتشر می شود. آخرین اخبار مربوط به سهام عدالت را ادامه بخوانید.در مورد اختصاص سهام عدالت به جا ماندگان دو دهک کم درآمد کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اظهار داشت: هیأت تطبیق مقررات دولت ایرادی به مصوبه اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گرفته است که باید این ایراد برطرف شود.

وی افزود: با توجه به ایراد وارده به مصوبه دولت بعید می‌دانم که تا قبل از پایان سال جاری سهام عدالت به جاماندگان دو دهک کم درآمد اختصاص یابد. البته جزئیات آن را سازمان خصوصی‌سازی بهتر می‌داند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار