تفریح های کیش برای کودکان

مناسب ترین در نوروز ۱۴۰۲ | چه سرگرمی هایی در کیش مناسب بچه هاست؟!

مناسب ترین و بهترین تفریح های کیش برای کودکان را انتخاب کرده و با خیال راحت سفر نوروز 1402 خود را آغاز کنید.

مناسب ترین در نوروز ۱۴۰۲ | چه سرگرمی هایی در کیش مناسب بچه هاست؟!

سفر رفتن در عید نوروز و تفریح کردن کودکان با بزرگسالان همیشه یک معضل است! در این مطلب بهترین و مناسب ترین تفریح های کیش برای کودکان را گردآوری کرده ایم تا جدا از تفریحات خودتان در سفر به این جزیره شرایط بهترین تفریح های کیش برای کودکان را نیز فراهم کنید. سوالی که پیش می آید این است که مناسب ترین تفریح های کیش برای کودکان کدامند؟ آیا این تفریحات بی خطر هستند؟ تا انتهای این مقاله با ما باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

تفریح های مناسب کودکان در کیش چه چیزهایی است؟

بسیاری از تفریحات مناسب بچه ها در کیش طراحی شده اند. البته ممکن است برخی را دوست داشته باشید و برخی را مناسب ندانید ولی این لیست با توجه به سلایق مختلف تدوین شده و می تواند راهنمای تفریحات برای کودکان در کیش باشد. انتخاب با شماست که کدام یک از تفریحات زیر را برای کودک دلبندتان انتخاب کنید.

چالاب

بزرگترین راید اوشن مختص بچه ها است که در مساحت تقریبی ۵۳ متر مربع با چندین سرسره و دلو بزرگ آب‌بازی بهترین فضا برای سرگرم‌کردن فرزند شماست. حداکثر عمق آب در محوطۀ چالاب ۴۰ سانتی متر است و به همین دلیل خطری فرزند شما را تهدید نخواهد کرد.

پارک دلفین کیش

یکی دیگر از تفریحات کیش برای کودکان پارک دلفین های کیش است. این پارک که باغ پرندگان جزیره کیش را نیز در خود جای داده یکی از تفریحات پایه ای جزیره کیش بوده و جزو لاینفک سفر بسیاری از خانواده ها به این جزیره محسوب می شود. با خرید پکیج پارک دلفین کیش نمایش دلفین ها، باغ پرندگان و کلاسیک شو (نمایش شعبده بازی و آتش بازی) را خواهید داشت که قطعا برای کودکان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

پارک ژوراسیک کیش (تم پارک سنتر کیش):

یکی از تفریحات کیش برای کودکان تم پارک سنتر کیش است. این مجموعه شامل دو قسمت ژوراسیک پارک و مجیک پارک می باشد. ژوراسیک پارک در واقع شبیه سازی دایناسورها و موجودات ماقبل تاریخ هست که برای تمامی کودکان و حتی بزرگسالان جذابیت ویژه ای دارد. این دایناسورها حرکت می کنند و صدا دارند. حتی نمایش جدال و مبارزه دو دایناسور را در این مجموعه می بینید. در قسمت مجیک پارک یا پارک جادویی چندین اتاق خطای دید وجود دارد که می توانید عکس های فوق العاده و جذابی بگیرید.

نرخ بلیط این آیتم: برای کودکان زیر 3 سال رایگان و بالای 3 سال بلیط کامل محسوب می شود.

پارک آبی کیش

بزرگترین و جدیدترین پارک آبی روباز ایران، پارک آبی اوشن کیش هست که مناسب کودکان نیز طراحی شده است. بخش هایی ویژه و خاص کودکان مانند برکو (فضای برکه ای مناسب کودکان) در این پارک نمایانگر توجه ویژه طراحان این مجموعه به کودکان است.

قایق سواری در کیش تجربه‌ای تکرارنشدنی برای بچه‌ها

یکی از تفریحات کیش برای کودکان در دستۀ تفریحات آبی، تجربه قایق سواری است که با انواع قایق‌های موتوری، کایاک، پدل بورد، قایق بادبانی و گشت دریایی با قایق مبله انجام می‌شود. شما می‌توانید به فراخور سن و علاقۀ فرزند خود، یکی از روش‌های قایق سواری را انتخاب کرده و او را به یک ماجراجویی دریایی ببرید.

شهربازی های کیش

در جزیره سه شهربازی سرپوشیده برای بازی بچه‌ها ایجاد شده که با رایدها و ماشین‌های بازی کامپیوتری یا آرکید بهترین گزینه برای سرگرم‌کردن چند ساعتۀ کودکان محسوب می‌شوند

شهربازی هایلند کیش در محوطۀ پارک شهر و نزدیک پیست کارتینگ، قدیمی‌ترین شهربازی جزیره و البته از قدیمی‌ترین تفریحات کیش برای کودکان است. هایلند تنها شهربازی کیش است که در محوطۀ مرکز تجاری واقع نشده، اما به دلیل نزدیکی به قلب مراکز تجاری و تفریحی شهر، همیشه طرفدار دارد.

شهربازی گرینلند در طبقه سوم مرکز خرید دیپلمات سفین قرار دارد و دستگاه‌های آرکید، لیزرتگ، زمین بازی کودکان و بازی‌های متنوع دیگر در آن ارائه می‌شود. خبر خوب اینکه زمین بازی کودکان امکان این را دارد که فرزند خود را برای ساعاتی به دست مربیان مجرب بسپارید و خود برای بازارگردی به مرکز خرید مراجعه کنید.

تله کابین کیش

از دیگر تفریحات جدید کیش که از قضا مناسب کودکان نیز هست، تله کابین میکامال در جزیره کیش می باشد. 6 کیلومتر نوار ساحلی با چشم انداز خلیج فارس و موسیقی محلی می تواند تفریحی آرام مناسب خانواده ها و کودکان در جزیره کیش باشد.

پارک برفی کیش

پارک برفی پنگوئن کیش یکی دیگر از تفریحات جدید کیش بوده که در واقع یک محیط با شبیه سازی برف بصورت طبیعی می باشد. امکان تیوپ سواری، سورتمه سواری، برف بازی و سایر امکانات داخل مجموعه وجود دارد. در این مجموعه تجهیزات و لباس گرم رایگان در اختیار شما و کودک دلبندتان قرار خواهد گرفت. بنابراین یکی از بهترین تفریحات کیش برای کودکان پارک برفی کیش است.

دلقک خونه خان عمو

جنگ دلقک خونه خان عمو از دیگر تفریحات کیش برای کودکان است که با آیتم‌های متنوع نمایشی شاد و موزیکال، اجرای مسابقه و بازی‌های تعاملی، کودکان را حسابی سرگرم می‌کند. بلیط این جنگ تفریحی کودکان از طریق وبسایت‌های گردشگری قابل خریداری است. این جنگ برای کودکان سنین 6 تا 12 سال جذاب است.

سیرک جزیره کیش (فقط در ایام نوروز)

سیرک بین المللی ایران پرتغال کیش یکی دیگر از تفریحات کیش برای کودکان است که قطعا برای دلبندتان جذاب و دیدنی است. شعبده بازی، نمایش دلقک، نمایش موتورهای داخل استوانه و … می تواند شبی به یادماندنی و خاطره انگیز هم برای خودتان و هم کودکتان باشد. سیرک جزیره کیش هر شب کنار اسکله تفریحی اجرا می شود.

پارک سافاری کیش

مجموعه پارک سافاری کیش یکی دیگر از مجموعه های تفریحی در جزیره کیش است که تفریحاتی مانند ترامپولین، ماشین کوبنده و موتور مخصوص کودکان، استوانه جادویی، مینی گلف و عینک واقعیت مجازی مناسب کودکان و نوجوانان دارد. حتی پکیج های خاص کودک ( بین 5 تا 11 سال) و نوجوان ( بالای 11 سال) در این مجموعه طراحی شده که گزینه مناسبی است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار