جام جهانی 2022| جام جهانی 2022 قطر

جام جهانی 2022 قطر/ وقتی فوتبال، فوتسال می شود

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که روند جدید محاسبه وقت اضافه در جام جهانی 2022 برای او لذتبخش است.

جام جهانی 2022 قطر/ وقتی فوتبال، فوتسال می شود

دیدارهای روز گذشته جام جهانی 2022 قطر با وقت‌های اضافه بسیار زیادی همراه بود و بازی ایران برابر انگلیس با 24 دقیقه وقت اضافه در این زمینه رکورددار بود. دو دیدار دیگر که بین هلند و سنگال و همچنین ولز و آمریکا برگزار شد نیز 10 دقیقه وقت تلف شده داشتند.

  • این موضوع مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان قرار گرفت و در بسیاری  از شبکه‌های اجتماعی به این موضوع پرداخته شد و موافقان و مخالفانی داشت. 

    کاراگر پس از پایان بازی ولز برابر آمریکا در صفحه توییترش نوشت:« از میزان زمانی که از سوی داوران در جام جهانی 2022 به بازی اضافه شده است واقعا لذت بردم. پیش از این زمان بسیار زیادی در فوتبال تلف می‌شد!!»

    گفته شده است که سیستم جدید محاسبه وقت‌های تلف شده در دیدارهای جام جهانی 2022 به این صورت است که کمک داوران ویدئویی به صورت دقیق زمان از دست رفته را محاسبه خواهند کرد و در واقع هر دو تیم 45 دقیقه مفید را در زمین بازی حضور دارند و بازی خواهند کرد.

    بسیاری معتقد هستند که این وقت تلف شده طولانی به سود بازیکنان حاضر در میدان نیست اما از سوی دیگر بسیاری نیز باور دارند که استفاده از این روند به سود هر دو تیم است و فرصت کافی برای تغییر نتیجه را به آنها می‌دهد.

     

     

 

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار