امیر تتلو

پشت پرده ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی لو رفت | سرانجام ازدواج انها چه شد؟

طبق نظر فردی مشهور ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی است.

پشت پرده ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی لو رفت | سرانجام ازدواج انها چه شد؟

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶) که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است. امیر تتلو به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

تتلو در میانه دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت. او نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

خانم اعتمادی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«‌ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است.

سحر قریشی

یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او‌ از این ماجراست.

دوبی بودن قریشی در همین سناریوست.

تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد»

اولین ازدواج مهران اخوان دومین رابطه امید علومی، سومین مهدی طارمی و چهارمین امیر تتلو بوده است.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1366 در تهران است.

امیر تتلو

سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد، مادر ایشان ندا افشار نام دارد و پدرش در آمریکا زندگی می کند. او تنها یک برادر به نام سپهر دارد که رابطه آنها با یکدیگر خیلی خوب و عاطفی است. برادر سحر قریشی به عنوان عکاس و خبرنگار فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت و علاقه‌ ای به بازیگری ندارد.

سحر در حال حاضر با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند. او در دوران دبیرستان ترک تحصیل کرده و با معرفی یکی از آشنایان خود وارد عرصه بازیگری شد.

 ازدواج سحر قریشی

سحر قریشی سال 1383 و در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در سال 88 به طلاق ختم شد. همسر سابق خانم بازیگر علت طلاقش را تغییر رفتار پس از مشهور شدن او در سریال دلنوازان عنوان نمود.

این بازیگر در سال 1393 با بازی در کنار امید علومی در فیلم «دریا کنار» با این خواننده آشنا شد و مدتی پس از آشنایی در یک گفتگوی اینترنتی خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را برای آشنایی بیشتر رسانه ای کرد اما در نهایت چند ماه بعد منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

در سال 1396 نیز زمزمه ای از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست به گوش رسید و حتی عکس هایی نیز از این دو چهره مشهور در فضای مجازی منتشر شد اما این خبر مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی تکذیب شد.

امیر تتلو

به تازگی نیز شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی و یکی از خواننده های خارج از کشور در رسانه های مجازی به گوش می رسد اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

حواشی سحر قریشی

سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران کشورمان می باشد و بسیاری از صحبت های او با واکنش های زیادی همراه بوده است.

این بازیگر پرحاشیه سال 96 در مورد حضور زنان در استادیوم گفت:این سخن با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه بود. همچنین ایشان اظهار نظراتی در مورد حجاب نموده است که حرف های او با ظاهرش تفاوت های فراوان دارد.

مدتی پس از این اتفاق ویدیویی از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش تند کاربران را به همراه داشت.

در این ویدیو سحر قریشی که لباسی سبز به تن دارد و با دوستانش در حالقدم زدن است، به پاکبانی که در کنار مسیر پیاده‌روی آن‌ها نشسته است نزدیک شده و به دوستانش می‌گوید لباسش با آن پاکبان همرنگ است.

او به سراغ پاکبان (کارگر شهرداری) می رود و ژستی خاص رو به دوربین گرفته و می گوید:آقا ببین من لباسم رو با رفیقم (پاکبان) سِت کردم.

امیر تتلو

پاکبان مذکور که غافلگیر شده بود، پس از شنیدن این جمله خطاب به خانم بازیگر می گوید:اِ برو!

قریشی با حالتی تمسخر آمیز در حالی که به شدت می‌خندد به دوستانش می‌گوید:«میگه برو! همین مونده بود این به من بگه برو!»

این ویدیو در فضای مجازی به شدت حاشیه ساز شده و بسیاری آن را توهین به پاکبان قلمداد کردند.

از عمل زیبایی تا رژیم غذایی سحر قریشی

سحر قریشی در مورد عمل جراحی زیبایی همیشه عنوان نموده است که  هیچ جراحی روی صورت خود انجام نداده و تنها یک بار تزریق لب انجام داده که خیلی زود ژل را از لبش خارج کرده است، او برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی اش را هم منتشر کرده است.

سحر قریشی دارای قد 170 سانتی‌متر و وزن 58 کیلوگرم است اما می گوید از طرف خانواده ، ژن چاقی دارم و به شدت مراقب وزنم هستم، رژیم می گیرم و گاهی ورزش می کنم.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار