شهره لرستانی

ویدیو جنجالی شهره لرستانی و دوست پسرش غوغا کرد | تغییر جنسیت شهره لرستانی کار دستش داد

ویدیو منتشر شده از مازیار لرستانی و دوست پسرش که از قهوه خوردن خود صحبت می کند در اینستاگرام منتشر شد که حاشیه ساخت.

ویدیو جنجالی شهره لرستانی و دوست پسرش غوغا کرد | تغییر جنسیت شهره لرستانی کار دستش داد

شهره لرستانی، چهارشنبه 22 تیر 1401 از تطبیق جنسیت خود خبر داد.  شهره لرستانی مجرد است.  شهره لرستانی نخستین تجربه سینمایی خود را با فیلم نیاز در سال 1370 شروع کرد. شهره لرستانی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبایی است. 

مازیار لرستانی ویدئویی را ساعتی قبل در اینستاگرام اش منتشر کرده، تعریف می کند که همراه این چهره پرداز سینما به یک مهمانی شیک دعوت شده اند.

گارسون از آن ها پرسیده است که چه نوع قهوه ای میل می کنند. اما چون آن ها سر رشته ای از قهوه نداشته اند، سردرگم شده اند و اولین پیشنهاد مهماندار یعنی قهوه اسپرسو را قبول کرده اند.

اما بعد که با تلخی شدید قهوه اسپرسو مواجه شده اند به این گاف خودشان حسابی خندیده اند و آن را نخورده اند.

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

شهره لرستانی

شهره لرستانی از دوران کودکی هم به بازیگری علاقه مند بود و از زمانی که تنها 5 سال داشت نمایش هایی را برای اهالی خانه اجرا و کارگردانی میکرد.

ازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

شهره لرستانی

ازدواج میان هنرمندان به دلیل شرایط شغلی که آنها دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد میکند تا حدودی دشوار است و شهره لرستانی با توجه به این موضوع تابه حال نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظرش درک شرایط زندگی با یک هنرمند دشوار است و به همین دلیل ترجیح داده است که مجرد بماند.

شهره لرستانی

ماجرای شکست عشقی شهره لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلفی این عشق نافرجام ماند و زندگی او را کاملاً تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر کشورمان پس از شکست عشقی به مدت 8 سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و تنهایی و بیماری او سبب شد دچار 40 کیلو اضافه وزن شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار